Τρίτη, 18 Οκτωβρίου 2016

Και στην Ιταλία τα φώτα προβολής έπεσαν επάνω στην Χαλκιδική

Η Χαλκιδική τράβηξε τα φώτα προβολής επάνω της στην Τουριστική Έκθεση TTG INCONTRI μόνο για επαγγελματίες του τουρισμού, που πραγματοποιήθηκε στο Ρίμινι της Ιταλίας 13-15 Οκτωβρίου 2016.
Η Χαλκιδική είναι ένας νέος προορισμός για τους Ιταλούς Tour Operator και τα γραφεία και πήρε πλέον την πιστοποίηση ως ένας από τους καλύτερους και ανερχόμενους προορισμούς για τους Ιταλούς ταξιδιώτες. Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής μαζί με τουριστικά γραφεία και ξενοδοχειακά συγκροτήματα της Χαλκιδικής έδωσαν βροντερό παρών στην έκθεση του Ρίμινι.


Κατά τη διάρκεια της έκθεσης έγινε παρουσίαση του προορισμού μας σε Τουριστικά Γραφεία και Δημοσιογράφους ενώ στην Συνέντευξη Τύπου ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού και της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής Γρηγόρης Τάσιος επεσήμανε τους λόγους που έφεραν τους Ιταλούς τουρίστες στη Χαλκιδική.

"Οι Γαλάζιες Σημαίες και η καθαρότητα των ακτών μας και ο τέλειος συνδυασμός ήλιος, θάλασσα, κουλτούρα και γαστρονομία είναι εκείνα τα σημεία που έκαναν του Ιταλούς να μας εμπιστευτούν για τις διακοπές τους" τόνισε ο κ. Τάσιος και κατέληξε: "Σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε τις καλύτερες προϋποθέσεις για τους Ιταλούς ταξιδιώτες, ώστε τα επόμενα χρόνια να γίνουν σταθεροί πελάτες της Χαλκιδικής".

Στην συνέντευξη τύπου παρευρέθηκε ο δημοσιογράφος Ansa Patrizio Nissirio ο οποίος δήλωσε θαυμαστής της Χαλκιδικής και κατέθεσε την δική του μαρτυρία στο κοινό για τις άπειρες ομορφιές της Χαλκιδικής.

Στόχος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής είναι να δημιουργήσει μαζί με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας μία κοινή καμπάνια προβολής σε Ιταλικό έδαφος. Στο πλαίσιο των κοινών δραστηριοτήτων έγιναν επαφές από τον Πρόεδρο του Οργανισμού Γρηγόρη Τάσιο και τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού - Πολιτισμού της ΠΚΜ Αλέξανδρο Θάνο, για να ενωθεί το αεροδρόμιο Μακεδονία με την Νότια Ιταλία, (Νάπολη - Μπάρι κ.α.) με νέες αεροπορικές εταιρίες όπως η Volotea και η Μeridiana.

Επίσης έγιναν συζητήσεις με δημοσιογράφους από περιοδικά και τηλεοπτικά δίκτυα για την προβολή της Χαλκιδικής και της Κεντρικής Μακεδονίας μέσα στο 2017.

Η τετραετή προσπάθεια του Τουριστικού Οργανισμού στην Ιταλική αγορά άρχισε να αποδίδει καρπούς. Το 2012 είχαμε περίπου 2.000 αφίξεις στη Χαλκιδική, ενώ το 2016 οι αφίξεις έχουν ξεπεράσει τις 10.000.

Δεν υπάρχουν σχόλια: