Τρίτη, 4 Οκτωβρίου 2016

ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Η ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»

Οι μαθητές της Χαλκιδικής αποτελούν φορείς των Αρχών του Αριστοτέλη για την Εκπαίδευση
Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η διημερίδα με θέμα «Ο Αριστοτέλης στην Εκπαίδευση» που πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο 1 και 2 Οκτωβρίου στο Κέντρο Πολιτισμού στην Ιερισσό, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του δήμου Αριστοτέλη για το Διεθνές Έτος Αριστοτέλη 2016-2017 όπως αυτό ανακηρύχτηκε από την UNESCO από αφορμή τα 2.400 χρόνια από τη γέννηση του μεγάλου Έλληνα φιλοσόφου.

Τη διημερίδα, που συνδιοργάνωσαν ο Δήμος Αριστοτέλη και η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χαλκιδικής τίμησε με την παρουσία του ο Υφυπουργός Παιδείας, Θεοδόσης Πελεγκρίνης, ενώ την παρακολούθησαν στελέχη του Υπουργείου Παιδείας, εκπρόσωποι φορέων και οργανώσεων της Εκπαίδευσης, δεκάδες καθηγητών από όλη τη Χαλκιδική και τη Θεσσαλονίκη, αλλά και μαθητές από Γυμνάσια και Λύκεια από όλο το νομό Χαλκιδικής, πολλοί από τους οποίους συμμετείχαν ενεργά στις εργασίες της διημερίδας παρουσιάζοντας τις εργασίες του σχετικά με το ρόλο και τη διδασκαλία του Αριστοτέλη για την Παιδεία και την Εκπαίδευση των νέων.

Το πολυπληθές ακροατήριο παρακολούθησε με ιδιαίτερα έντονο ενδιαφέρον το πλήθος των εισηγήσεων, , ενώ στη διάρκεια της ημερίδας ξεχώρισαν οι παρουσιάσεις των εργασιών και των δράσεων των μαθητών των σχολείων , οι οποίοι μέσα από πολιτιστικά και εκπαιδευτικά προγράμματα που διοργανώθηκαν σε συνεργασία του Δήμου Αριστοτέλη και της Δ/νσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χαλκιδικής ασχολήθηκαν εκτεταμένα με τη διδασκαλία του Αριστοτέλη για την Εκπαίδευση. Με τις παρουσιάσεις των δράσεων και των εργασιών των μαθητών της Χαλκιδικής αποδείχτηκε ότι επιτεύχθηκε στο έπακρο ο βασικός στόχος της εκδήλωσης που δεν ήταν άλλος από το να μεταδοθεί το πνεύμα του Αριστοτέλη σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό μαθητών. Αυτό αποδείχτηκε ιδιαίτερα και από την παρουσίαση της δράσης των μαθητών του Λυκείου Πολυγύρου, την σύνταξη και παρουσίαση ενός αρχαιολογικού οδηγού του δήμου Αριστοτέλη, που μετά τη παρουσίασή του παραδόθηκε επισήμως στον Δήμο Αριστοτέλη, κάτι που εντυπωσίασε το πολυπληθές κοινό που παρακολουθούσε τις εργασίες της διημερίδας. Αξίζει επίσης να σημειωθεί , η ανακοίνωση προκήρυξης διαγωνισμού συγγραφής δοκιμίου στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χαλκιδικής με θέμα τη φιλοσοφική θεώρηση του Αριστοτέλη που συνδέει τη παιδεία με την ευδαιμονία του ανθρώπου (με τη λήξη του διαγωνισμού θα πραγματοποιηθεί ειδική εκδήλωση κατά την οποία θα βραβευτούν από τον Δήμο Αριστοτέλη, οι εργασίες που θα διακριθούν).

Ο Δήμαρχος Αριστοτέλη κος Γιώργος Ζουμπάς, παραδίδοντας τα τιμητικά διπλώματα και αναμνηστικά δώρα προς τους μαθητές , αφού τους ευχαρίστησε για τον οδηγό ξενάγησης στην πατρίδα του Αριστοτέλη, δήλωσε: «Μας συγκινήσατε αλλά και μας δώσατε με το παράδειγμα σας, δύναμη για να συνεχίσουμε την προσπάθεια ανάδειξης του έργου του Αριστοτέλη αλλά και να στρέψουμε το ενδιαφέρον και την προσοχή της παγκόσμιας κοινής γνώμης σε αυτή την γωνιά της Χαλκιδικής που παλεύει για να σώσει τον τόπο της και να τον οδηγήσει σε μια αειφόρο ανάπτυξη, όπως την οραματίστηκε και ο Αριστοτέλης».

Το μεσημέρι του Σαββάτου οι συμμετέχοντες στη Διημερίδα ξεναγήθηκαν στο Άλσος – Πάρκο του Αριστοτέλη, ενώ η δεύτερη μέρα της Διημερίδας, η Κυριακή έκλεισε με επίσκεψη και ξενάγηση των συνέδρων στα Αρχαία Στάγειρα, όπου είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το κτήριο το οποίο πρόσφατα ανακοινώθηκε ότι ταυτοποιήθηκε ως ο χώρος που αποτέλεσε την τελευταία κατοικία του μεγάλου Έλληνα φιλοσόφου, κάτι που προκάλεσε το έντονο διεθνές επιστημονικό ενδιαφέρον και αποτέλεσε πόλο έλξης μεγάλου αριθμού Ελλήνων και ξένων επισκεπτών του Δήμου Αριστοτέλη κατά την θερινή περίοδο. 

Η συγκεκριμένη Διημερίδα αποτέλεσε την τελευταία εκδήλωση του Δήμου Αριστοτέλη για το καλοκαίρι στο πλαίσιο του Έτους Αριστοτέλη και γι αυτό η Δημοτική Αρχή επιθυμεί να εκφράσει και δημόσια τις ευχαριστίες προς όλους τους συντελεστές της εκδήλωσης για τις προσπάθειες που κατέβαλαν και είχαν ως αποτέλεσμα την άρτια οργάνωσή της.






Δεν υπάρχουν σχόλια: