Τετάρτη, 7 Σεπτεμβρίου 2016

ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΑΚΙΝΗΣΙΑ

Ελλάδα, έτος 2016, με πολλά οικονομικά ΑΧ και ΒΑΧ από τον κοσμάκη που δεν ξέρει ΤΙ, και ΠΩΣ να πληρώσει, με την «κυβέρνηση» να φέρνει συνέχεια νέα χαράτσια και να ενισχύει τα παλιά, μια κατάσταση ουσιαστικά ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΗ…
Το έχω ξαναγράψει, πως ΟΛΕΣ οι μέχρι τώρα κυβερνήσεις, προκειμένου να φορολογήσουν, να μαζέψουν χρήματα, έχουν …. «φοβερές ιδέες», ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ σε όλο τον κόσμο, ιδέες που ΚΑΙΝΕ όλους εμάς.



Ο Έλληνας αδέλφια, έχει αν είναι τυχερός ένα αυτοκινητάκι, κάποιοι έχουν αυτοκινητάρες, αλλά δεν θα ασχοληθούμε με αυτούς, για το οποίο αυτοκινητάκι παλιά καμάρωνε, ήταν το «μεράκι» του, το μέσο που θα τον πήγαινε στη δουλειά του, θα πήγαινε αυτόν και την οικογένεια του κάποια εκδρομή, θα τον εξυπηρετούσε ρε παιδί μου σε πολλά!
Για να μπορεί να κινεί λοιπόν το αυτοκινητάκι του, πλήρωνε και  πληρώνει, ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας, ίσως οδική βοήθεια, και όλα όσα χρειαζόταν και χρειάζεται για να είναι το  αυτοκίνητο του σε κίνηση, όπως για παράδειγμα έξοδα συντήρησης, κλπ!
Τα τελευταία χρόνια, η όποια συντήρηση, λόγο έλλειψης χρημάτων, είτε έπεσε στα «παζάρια», δηλαδή είναι πολλοί εκείνοι (για να μην πω πάρα πολλοί) που πλέον παζαρεύουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ στο συνεργείο τους, από ανταλλακτικά, μέχρι και την εργασία των μηχανικών με αποτέλεσμα την ελλιπή συντήρηση του αυτοκινήτου, είτε ακόμα χειρότερα, σε πλήρη διακοπή της συντήρησης του, με αποτέλεσμα να μετατρέπεται σε δημόσιο κίνδυνο (είδα πρόσφατα «ακριβό» αυτοκίνητο με ελαστικά «γυαλί», και όχι μόνο).
Αυτό που ο Έλληνας ΔΕΝ μπορεί να παζαρέψει για το αυτοκίνητο του, είναι τα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία τα πληρώνει μάλιστα και προκαταβολικά….
ΑΥΤΑ, δεν τα γλυτώνει….
Κάποιοι, για να γλυτώσουν από τα τέλη κυκλοφορίας και τα άλλα έξοδα του αυτοκινήτου τους παρέδωσαν τις πινακίδες…
Και ησύχασαν…
Έτσι νομίζουν τουλάχιστον…
Θα δείξει.
Οι υπόλοιποι, εξακολουθούν να κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα τους και να περιμένουν στο τέλος της χρονιάς τα τέλη για την επόμενη….
Για διαβάστε Συνέλληνες αυτό.

«Τέλη Κυκλοφορίας 2017: Αυξήσεις ακόμα και 100%…
Από τα τέλη κυκλοφορίας θα προσπαθήσει η Κυβέρνηση να περιορίσει τη μεγάλη απόκλιση από τον στόχο των δημοσίων εσόδων και να αποφύγει τον «κόφτη».
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ
Σύμφωνα με τα νέα… φορομπηχτικά σενάρια που επεξεργάζονται οι επιτελείς του Υπουργείου Οικονομικών, εξετάζεται να αλλάξουν και πάλι οι κλίμακες υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας, ρίχνοντας το ατελές όριο, από τα 90 g/km (πέρσι ήταν στα 100) εκπεμπόμενων ρύπων διοξειδίου του άνθρακα, στα 85 ή ακόμα και στα 80 g/km. Αναλογικά βέβαια θα αυξηθούν τα τέλη κυκλοφορίας στις μεγαλύτερες κλίμακες εκπομπής ρύπων.
Σοκ όμως θα πάθουν όσοι διαθέτουν ένα παλαιότερο όχημα, αφού όλα δείχνουν ότι έχει προκριθεί το σενάριο «ο ρυπαίνων, πληρώνει». Στον παρονομαστή «ρυπαίνων» βάλτε ως αριθμητή το παλιό αυτοκίνητο.
Ετσι το σύστημα επιβολής των τελών που καθορίζεται με τους εκπεμπόμενους ρύπους (που ισχύει σ’ όλη την ΕΕ) αναμένεται να επεκταθεί και στα αυτοκίνητα που η πρώτη τους άδειά έχει εκδοθεί παλαιότερα της 1Νοεμβρίου του 2010 -που ισχύει σήμερα- με το σενάριο να δείχνει την ημερομηνία 1η Ιανουαρίου 2007. Αυτά τα αυτοκίνητα σήμερα πληρώνουν τέλη, σύμφωνα με τον κυβισμό του κινητήρα τους. Αφού πλέον τα παλαιά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού έχουν περιοριστεί, τα έσοδα από αυτά έχουν μειωθεί δραστικά. Με την κίνηση αυτή υπολογίζεται ότι η επιβάρυνση των παλαιότερων αυτοκινήτων μικρού κυβισμού θα φτάσει ακόμα και το 100%…»
Πηγή: newsauto.gr
Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ!
Μήπως, λέω εγώ τώρα, έτσι και εφαρμοστεί κάτι τέτοιο, θα δούμε να παραδίδονται κάποιες χιλιάδες πινακίδες;
Τι γίνεται ρε παιδιά;
Και αν λάβουμε υπόψη πως στη χώρα μας κυκλοφορούν κάποιες χιλιάδες αυτοκίνητα μοντέλα ακόμα και του 1990, γιατί οι ιδιοκτήτες τους ΔΕΝ έχουν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν καινούργια, μιλάμε για ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΦΑΓΕΙΟ.
Θα δούμε ΑΝ αληθεύει αυτό το σενάριο, άλλα λένε, πως «όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά», οπότε…..
Λέτε τα φετινά τέλη κυκλοφορίας να γίνουν η αφορμή για ΑΚΙΝΗΣΙΑ;
Θα δείξει…
Όλα να τα περιμένουμε.

Βασίλης Τσούγκαρης

Δεν υπάρχουν σχόλια: