Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2013

Η ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ συνεχίζει σε μονοπάτια ... Λατινικής Αμερικής & Νοτίου Αφρικής !!!

18/7/2013 Παλαιοχώρι Χαλκιδικής
Διάβασα όλες αυτές τις ημέρες διάφορα σχόλια … 
Και ρωτάω :
α) είναι πολιτισμός η ανακοίνωση από τα μεγάφωνα ότι θα περάσουν οι Αντιδρώντες ;

β) είναι πολιτισμός να προσπαθείτε να τους λιντσάρετε στην διασταύρωση ;
γ) είναι πολιτισμός να θεωρείται ότι το χωριό σας ανήκει και με το παραμικρό να διαταράσσεται την ησυχία του κάνοντας το χώρο συγκεντρώσεων  ;
και στην τελική στις Δημοκρατίες ο κόσμος εκφράζεται ΕΛΕΥΘΕΡΑ και οι τραμπουκισμοί, οι φωνές  δεν περνάνε, αν θέλετε διαδηλώστε και εσείς ΟΙ ΜΕΤΑΛΛΩΡΥΧΟΙ της ELDORADO GOLD & του ΑΚΤΩΡ 

αυτό  ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΑΣ αλλά να μην ξεχνάτε ότι πάντα θα πρέπει να είναι σε νόμιμα πλαίσια και η επιλογή της διαφορετικής ημερομηνίας παρέχει ασφάλεια σε όλους   !!!




Η ΒΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΑ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΈΡΧΕΤΑΙ .-

ΠΟΙΟΣ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΗΝ … ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ στην ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ;      !!!
ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΘΥΜΑΤΑ ;  !!!!


Επίσης θα ήθελα να αναφέρω κάποια πράγματα για την αποκατάσταση της αλήθειας με τους συμπολίτες κατοίκους της Ιερισσού 

Με την Ιερισσό το Παλαιοχώρι έχει πολλά ιστορικά κοινά στοιχεία αγώνων ....

ΕΔΏ ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΒΆΣΕΙ ΟΦΕΛΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ …

ΜΑ είναι τόσα πολλά που μας ενώνουν ... με την Ιερισσό !!!

ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΣΤΕ … ΤΌΣΟ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ;

Ως Παλαιοχωρινός πώς να ξεχάσω τον αθλητή από την Ιερισσό που ήρθε στο Παλαιοχώρι και έπαιξε μαζί με τα δικά μας έφηβα παιδιά για τον κοινό μας σκοπό που ήταν η κατάκτηση του Πρωταθλήματος εφήβων Χαλκιδικής από το Παλαιοχώρι . Μάλιστα τιμής ένεκεν οι Παλαιοχωρινοί φίλοι του , ΚΆΝΑΝΕ  την τιμή ΣΤΟΝ ΓΙΓΑΝΤΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ κ. ΛΕΧΟ να σηκώσει πρώτος αυτό το κύπελλο του πρωταθλητή ….
Αλλά για να τα ξέρετε όλα αυτά αγαπητοί μου θα πρέπει να είστε Ενεργοί Πολίτες και στο μετερίζι της καθημερινότητας και στο χωριό μας ΑΛΛΆ και στα χωριά από τα οποία μας κουβαληθήκατε, εκεί που οι τσέπες και οι λογικές ματώνουν …

Δηλαδή τι θα γίνει αν και στην Ιερισσό ξεκινήσουν να κυνηγάνε τους Παλαιοχωρινούς ... αυτούς που ΔΕΝ βγάζουν το ψωμί τους από τα μεταλλεία …  θα πάτε εσείς να τους το πληρώσετε το χαμένο μεροκάματο ;

Ρωτάω γιατί πολλές φορές πιάνετε ... χαρτί και μολύβι και όποιον πάρει ο Χάρος !!! 


ΕΛΕΟΣ ΛΕΜΕ

ΟΧΛΟΣ …

Επίσης για να μην το ξεχάσω
δ) είναι πολιτισμός π.χ. το γεγονός να γιουχάρουν κάποιοι τον ψαρά από την Ιερισσό που χρόνια μας φέρνει ψάρια και είναι φίλος με τους κατοίκους των χωριών σας …. ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΝΌΧΛΗΣΕ και ΦΥΣΙΚΆ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ;
ε) επίσης μην μου πείτε ότι είναι πολιτισμός να κτυπάς το διερχόμενο αυτοκίνητο και να βρίζεις την γυναίκα του κάθε αντιδρώντα π.χ. "π...." !!! Αλλά και αυτά φυσικά ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΔΑΤΕ , ΔΕΝ ΤΑ ΑΚΟΥΣΑΤΕ !!!

Συνιστώ ΣΕ ΟΛΟΥΣ Ψυχραιμία δεν ωφελούν ΣΧΌΛΙΑ  σαν τα δικά σας  κανέναν ...

Κάποιοι τρίβουν τα χέρια τους από το ΔΙΑΊΡΕΙ γιατί , ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΝ ….

ΠΡΟΣ ΤΙ Ο ΑΛΛΗΛΟΣΠΑΡΑΓΜΟΣ …..


Σταματήστε επιτέλους ...το συνεχές νεροκουβάλημα για να γεμίζει το πλατάνι και τα συμφέροντα κάποιων !!!!

ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ

Και ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ :  στην Αρναία και στον Πολύγυρο ακόμη και στην Μεγάλη Παναγία γιατί μπορούσανε ΝΑ περάσουν διαδηλώνοντας ανενόχλητοι και αυτό δεν θα μπορούσε να συμβεί και στο Παλαιοχώρι  ;  

και να μην συνεχίσω στην … απαρίθμηση των χωριών όπου η διέλευση είναι ελευθέρα.


… … αυτά είναι ψιλά γράμματα γιατί εσείς είστε "παλικάρια", "λεβέντες" !!!! ενώ οι άλλοι ;

στ) επίσης δεν άκουσα ακόμη την άποψη σας  για το :
όπως ορθά επισημαίνει και το Συμβούλιο της Επικρατείας 1492/2013 σελ. 65 :
"...." Όσον δε αφορά στις υφιστάμενες γεωτρήσεις
ύδρευσης των περιοχών Παλαιοχωρίου και Μεγάλης Παναγιάς, οι οποίες αναμένεται να επηρεαστούν από τον κώνο και να υποστούν πτώση 20-40 μ., η μελέτη προτείνει επανορθωτικά μέτρα είτε μέσω εκβαθύνσεως είτε με χρήση εισπιεζόμενου νερού. .... "
και σε πολλά άλλα περι ΒορειοΑνατολικής Χαλκιδικής και Μαζικού Τουρισμού κλπ κλπ κλπ

Την καλημέρα μου σε όλους και καλή συνέχεια στον αγώνα σας για επιβίωση.

Το κάθε καρυδιάς καρύδι που πήγε στην ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ  
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ  το Παλαιοχώρι
το ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΙ ήταν ΑΠΩΝ από
τον …. ΤΑΧΑ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ .-

Ρίμπας Αθ. Αστέριος
Παλαιοχωρινός, εκ των σπηλαίων
Δημότης Αριστοτέλη

 Υ.Γ. 
1) Τζάμπα παίρνεται το ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΙ  στον λαιμό σας ενώ είμαι σίγουρος ότι
ΤΟ ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΙ ΛΕΕΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ. 


η ανοικτή εξόρυξη στις Σκουριές δεν είναι ΑΝΑΠΤΥΞΗ 


To ορυχείο Super Pit της 
Kalgoorlie Consolidated Gold Mines Pty Ltd στην Αυστραλία 
είναι πολύ μακριά αλλά και πολύ κοντά συνάμα ...

ένα παρόμοιο θέλει να δημιουργήσει και η ElDorado Gold στην Χαλκιδική και ειδικότερα στις Σκουριές 

Ο λάκκος είναι ορθογώνιου σχήματος και είναι περίπου 3,5 χιλιόμετρα, 1,5 χιλιόμετρα πλάτος και 360 μέτρα βάθος. Σε αυτές τις διαστάσεις, είναι αρκετά μεγάλη για να δει κανείς και από το διάστημα

Το ορυχείο παράγει 850.000 ουγκιές (28 τόνους) ετησίως του χρυσού, 
και απασχολεί περίπου 550 εργαζομένους άμεσα στο χώρο .
Δείτε το εδώ : 


2) αν βρείτε λάθη συντακτικά συγχωρέστε με διότι στην αρχή το είχα γράψει για ένα συγχωριανό μου που τελευταία ανακάλυψε το email και νοιώθει ευτυχισμένος διότι τα computer πλέον … τα παίζει στα δάκτυλα !!!  
Μορφωμένα πράγματα λέμε ….. χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι η επανακατάρτιση πέτυχε !!!!! 

Τα συγχαρητήρια μου στους ΚΑΝΑΔΟΥΣ για την τεράστια μεταμόρφωση που πέτυχαν σε άνθρωπο του Πρωτογενή Τομέα στην χώρα μας !!!

26 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Με έκανες να ανατριχιάσω!
Ναι φίλε μου, είμαστε ΑΔΕΡΦΙΑ!
Σ´ ευχαριστώ
Ιερισσός

Ανώνυμος είπε...

ασε μεγαλε δεν το σωνεις ειστε παντα πισω απο καθε φασαρια και καθε κακο που ειναι στη περιοχη μας το ξερουν και οι πετρες χαλαρωστε λιγο γιατι οπως ειπε και ο κυριος ζωγραφος θελουν να ζησουν και τα πανω χωρια δεν θα τα κανουμε ολα για την ιερισσο καλημερες

Ανώνυμος είπε...

ωραιος και σωστα λογια!στις εκλογες θα παρουν ενα μαθημα και θα το φυσσανε κ δεν θα κρυωνει.ο τοπος διαλεξε αλλη αναπτυξη απ τα μεταλλεια!ασε που μεχρι τοτε οι καναδοι δεν θα ειναι καν εδω οποιος καταλαβε καταλαβε με τις τιμες του χρυσου .

Ανώνυμος είπε...

Τα είπες όλα. Δυστυχώς κάποιοι θέλουν να μας μετατρέψουν σε τεταρτοκοσμική χώρα (αφού ήδη είμαστε τριτοκοσμική) αλλά να γνωρίζουν πως δεν θα τους περάσει. Προδότες και εφιάλτες σαν τον Πάχτα τους περιμένει η Θεία δίκη.
Να σαι καλα Αστέριε.

Ανώνυμος είπε...

ολα αυτα που γραφεις συμβαινουν στην ιερισσο και παρακατω μηνες τωρα εναντια στους εργαζομενους αλλα και σε αυτους που δεν εργαζονται στο εργοστασιο αλλα ειναι υπερ της επενδυσης (και νομιζω πως ειναι δημοκρατικο τους δικαιωμα να εχουν διαφορετικη αποψη). ζησατε για μερικες ωρες αυτα που ζουμε εμεις εδω και πολυ καιρο. στο παλαιοχωρι δεν ημουν και δεν ξερω τι εγινε και ποιος ξεκινησε και ποιος απαντησε απλα θα σου θεσω κι εγω το ερωτημα που θετεις κι εσυ και ισως βρεις εκει την απαντηση. γιατι περνουν ανεχλολητοι απο τον πολυγυρο και απο την αρναια και αντιμετωπισαν στο παλαιοχωρι προβλημα? και κατι ακομα που το ρωτησα πολλες φορες και κανεις δεν μου απαντησε. μπορω εγω και αλλοι που εχουν την ιδια αποψη με μενα να φορεσουν μπλουζες που γραφουν "ναι στην εξορυξη χρυσου" και να διαδηλωσω τα πιστευω μου στην ιερισσο.
αυτα απο εναν ησυχο ανθρωπο που δεν προκαλεσε ποτε και ομως αντιμετωπισε πολλα προβληματα

κ. τριγλιλος είπε...

μπραβο παλικαρα μου να αγιαση το χερι σου αυτη ειναι η πραγματικη φωνη του χαλκιδικιωτη που αγαπαει τον τοπο του θα νικησουμε και θα ζησουμε ολοι μαζι!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ωραια ολα αυτα γιατι οι παλαιοχωρινοι που ειναι κατα του μεταλειου δεν περνουν θεση τι φοβουνται δημοκρατισ δεν εχουμε;επιτελους να παρους ολοι θεση για να σωσουμε τον τοπο μας.

Ανώνυμος είπε...

εσυ ζεις στο χωριο?αυτα που λες για την βια δεν γινοντε στην ιερισσο?δηλαδη εγω μπωρο να περασω απο την ιερισσο με πλουζακι ελλασς γκολτ.η εμεις ειμαστε κατωτερα οντα.ασυλια τελος η βια φερνει βια.και μονο που μιλας ετσι τοσο καιρο και δεν σε πιραξε κανεις διχνει οτι εχουμε καποιο επιπεδο υποστιριζεις οτι θες αλλα να μιλας για τον εαυτο σου και οχι για ενα ολοκλειρο χωριο ειστε 5-10 ατομα το πολυ,Και αν αγαπας τοσο πολυ τον τοπο σου γιατι καθεσε θεσσαλονικη και δεν περνεις μελισουλες να ζεις εδω?

Ανώνυμος είπε...

εσυ απο που μεγαλοσες και απο που σπουδασες δεν μας ειπες

Ανώνυμος είπε...

ΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΙΕΡΙΣΣΟ ΚΑΙΝΕ ΜΑΓΑΖΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΑ ΧΤΥΠΑΝΕ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΖΜΟΣ?ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΜΠΛΟΚΑ ΓΙΑΤΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΙΣΣΟ ΜΕ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙΑ ΤΙΣ ΕΤΕΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΨΟΥΝ?ΕΜΕΙΣ ΩΜΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΖΑΝΕ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΑΝΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΗΡΟΚΡΩΤΑΜΕΕΙΣΕ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΚΠΡΟΣΟΠΕΙΣ ΕΝΑ ΧΩΡΙΟ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΕΝΕΙΣ ΕΚΕΙ.ΑΛΕΙΘΙΑ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΤΣΟΥΚΛΙ ΠΟΥ ΕΙΣΕ ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ?ΘΑ ΕΛΕΙΝΕ ΠΟΛΕΣ ΑΠΟΡΕΙΕΣ

Ανώνυμος είπε...

Πολυ σωστος ο 18.07 1.29!! Εχεις δικιο Ριμπα Αστεριε σε αυτα περι βιας και γω συμφωνω μαζι σου. Να ρωτησω και γω λοιπον:
α) ειναι αγωνας το καψιμο καταστηματων, το βαψιμο αυτοκινητων, περιουσιων ΕΡΓΑΤΩΝ;
β) ειναι αγωνας ο αποκλεισμος του τοπου εργασιας;
γ)ειναι αγωνας ο προπηλακισμος νεων επιστημονων που γυρισαν στο χωριο τους για δουλεια και προσπαθουν να δουλεψουν;
δ)ειναι αγωνας ο πετροβολισμος λεωφορειων με ΕΡΓΑΤΕΣ μεσα;
ε)ειναι αγωνας το να μη μπορω να παω στην Ιερισσο ουτε για ψωνια;

Στο κειμενο σου γραφεις φρασεις που προσωπικα πιστευω οτι ειναι στη σωστη κατευθυνση οπως προς τι ο αλληλοσπαραγμος, η βια ειναι καταδικαστεα και αλλα τετοια ωραια. Αμεσως αργοτερα αναφερονται ειρωνικα σχολια προς το μορφωτικο επιπεδο ορισμενων, προσφωνησεις ειρωνικης διαθεσης τυπου "παλικαρια¨κλπ. Λες οτι με το ΔΙΑΙΡΕΙ καποιοι ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΝ. Παρακατω εσυ ο ιδιος εισαι που ξεχωριζεις μεριες και στρατοπεδα, σε μεν και αλλους.
Καλη η προσπαθεια για σβησιμο της φλογας αλλα μην κρατας πυροσβεστηρα στο ενα χερι και βενζινη στο αλλο.
Οσο για το ΣτΕ το γραφεις ο ιδιος..."εκβαθυνση υπαρχοντων γεωτρησεων και εισπιεση νερου".
Φιλικα,

το βελόνι... είπε...

Πριν ένα χρόνο περίπου οι Ταλιμπάν σταμάτησαν ένα σχολικό λεωφορείο στο Πακιστάν και πυροβόλησαν στο κεφάλι μία μαθήτρια 14 χρονών. Σε κρίσιμη κατάσταση μεταφέρθηκε σε ειδικευμένο νοσοκομείο στην Αγγλία όπου και ανάρρωσε. Το θάρρος της να μιλήσει κατά της αμάθειας που επικρατεί στο Πακιστάν αναγνωρίστηκε από τον πολιτισμένο κόσμο και στα 16 γενέθλιά της μίλησε στο Συμβούλιο των Ηνωμένων Εθνών. Ένας οπλαρχηγός των Ταλιμπάν πειράχτηκε και δημοσίευσε μια επιστολή προσπαθώντας να εξηγήσει την απόπειρα δολοφονίας. Είναι ενδιαφέρον να διαβάσουμε ορισμένα αποσπάσματα για να διδαχθούμε.

«Ταλιμπάν που επιτέθηκαν, ήταν Ισλαμικό, σωστό ή λάθος, ή θα άξιζε να σκοτωθείς ή όχι, δεν θα μπω σε αυτό το ερώτημα τώρα, ας το αφήνουμε στον Αλλάχ τον Υπεράνω Παντων. Αυτός είναι ο δικαστής...»

«Πρώτα απ'όλα παρακαλούμε να θυμάσε ότι ποτέ οι Ταλιμπάν δεν σου επιτέθηκαν λόγω της μετάβασης στο σχολείο ή επειδή σου άρεσε η μάθηση. Παρακαλούμε επίσης να έχεις υπόψη ότι οι Ταλιμπάν ή Μουτζαχεντίν δεν είναι κατά της εκπαίδευσης κάθε γυναίκας ή κοριτσιού. Οι Ταλιμπάν πιστεύουν ότι σκόπιμα έγραφες εναντίον τους και έκανες εκστρατεία σπίλωσης και προσπαθησες να διαβάλεις τον αγώνα τους που αποσκοπεί στη δημιουργία ισλαμικού συστήματος στο Σουάτ και ότι αυτά που έγραφες ήταν προκλητικά.»

«Στην ομιλία σου χθές είπες ότι η πένα είναι ισχυρότερη και από το σπαθί, ούτως ώστε να σε επιτέθηκαν για το σπαθί σου και όχι για τα βιβλία ή το σχολείο σου.»

Τώρα, που τα άκουσα αυτά τα ίδια λόγια; Ότι άλλοι φταίνε για τους τραμπουκισμούς που συμβαίνουν; Στην Ιερισσό μήπως; Είναι γεγονός ότι οι ζηλωτές είναι παντού ίδιοι.

το βελόνι...

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δεν λες όλη την αλήθεια το ότι πήγατε στην Αρναία βρισατε κλοτσησατε τις πόρτες από το δημαρχείο πετάξάτε αυγά κ μπουκάλια με νερό?γιατί δεν λες ότι πήγατε παλαιοχωρι κ κατεβήκατε από τα αμάξια σας μπουκαρατε στις καφεταιριες κ στο περίπτερο κ βριζατε μεταλλορυχους?πήγατε να γδυσετε δύο γυναίκες κ ευτυχώς ειδοποιηθηκαμε κ σας αποθησαμε από το χωριό μας.γιατί δεν λες κ ότι ο διοικητής της αστυνομίας ήταν κάτω χτυπημένος κ ένας δικός σας φώναζε αστυνομικός είναι μην τον λυπάστε,αυτός δεν έχει μάνα γυναίκα κ παιδιά?

Ανώνυμος είπε...

Τι λες τωρα ρε μεγαλε;Εσυ απο που εισαι...απο το Περου;Εδω και δυο μηνες οι φιλησυχοι Ιερισσιωτες δεν εχουν καταστρεψει 18 (αν δεν κανω λαθος) αυτοκινητα;Τολμαει κανεις που ειναι εργαζομενος απο τα χωρια που τασσονται υπερ της μεταλλευτικης δραστηριοτητας να παει σε αυτο το φιλησυχο και ακρως φιλοξενο χωριο;Στο χωριο που εχει καταλυθει καθε ιχνος νομιμοτητας και ελευθεριας της γνωμης και σκεψης!!Στο χωριο που απαγορευεται να πας σε μαγαζι γιατι εισαι εργαζομενος των μεταλλειων.Εκει που κανει ο καθενας οτι του γουσταρει περα απο καθε νομιμοτητα μιας και τα οργανα της ταξης εχουν εκδιωχθει επειδη ετσι βολευει τους ιδιους για να δρουν ανεξελεγκτα.Δεν λεω οτι οποιεσδηποτε αξιοποινες πραξεις απο οποια μερια και αν προερχονται οτι δεν ειναι καταδικαστεες αλλα μαλλον φιλε εσυ σε αλλο πλανητη ζεις...

Ανώνυμος είπε...

Ρίμπα είσαι ωραίος τύπος, πραγματικά λίγοι σκέφτονται σαν εσένα.


ΙερισSOS.

Ανώνυμος είπε...

ΑΞΙΟΣ ΠΕΣΤΑ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΟΙ ΜΑΣ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΠΕΊΝΩΣΗ ΠΟΥ ΤΡΩΝΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΑΥΤΟΚΛΗΤΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ(ΛΑΔΙΑΡΙΚΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ) ΟΠΩΣ ΘΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ.ΞΕΣΚΕΠΑΣΕ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΣΦΗΚΟΦΩΛΙΆ ΚΑΙ ΑΝΔΡΟ ΜΠΡΑΒΩΝ .ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΟΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΤΣΕΠΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ριμπα κοψε τις βλακιες δεν βαρεθηκες ποια΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄................

Ανώνυμος είπε...

ΒΟΗΘΗΤΙΚΌ ΕΓΧΕΙΡΊΔΙΟ ... ΓΙΑ ΟΡΘΉ ΑΝΆΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
"Η ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ συνεχίζει σε μονοπάτια ... Λατινικής Αμερικής & Νοτίου Αφρικής !!!"

***
Η τριπλή διύλιση του Σωκράτη

Μια μέρα εκεί που ο Σωκράτης έκανε τη βόλτα του στην Ακρόπολη, συνάντησε κάποιον γνωστό του, ο οποίος του ανακοίνωσε ότι έχει να του πει κάτι πολύ σημαντικό που άκουσε για κάποιον από τους μαθητές του.
Ο Σωκράτης του είπε ότι θα ήθελε, πριν του πει τι είχε ακούσει, να του κάνει το τεστ της “τριπλής διύλισης”.
- “Τριπλή διύλιση;” ρώτησε με απορία.
- Ναι, πριν μου πεις τι άκουσες για το μαθητή μου θα ήθελα να κάτσουμε για ένα λεπτό να φιλτράρουμε αυτό που θέλεις να μου πεις. Το πρώτο φίλτρο είναι αυτό της αλήθειας. Είσαι λοιπόν εντελώς σίγουρος ότι αυτό που πρόκειται να μου πεις είναι αλήθεια;
- Ε….. όχι ακριβώς, απλά το άκουσα όμως και…
- Μάλιστα άρα δεν έχεις ιδέα αν αυτό που θέλεις να μου πεις είναι αλήθεια ή ψέματα. Ας δοκιμάσουμε τώρα το δεύτερο φίλτρο αυτό της καλοσύνης. Αυτό που πρόκειται να μου πεις για το μαθητή μου είναι κάτι καλό;
- Καλό; Όχι το αντίθετο μάλλον…
- Άρα, συνέχισε ο Σωκράτης, θέλεις να πεις κάτι κακό για το μαθητή μου αν και δεν είσαι καθόλου σίγουρος ότι είναι αλήθεια.
Ο τύπος έσκυψε το κεφάλι από ντροπή και αμηχανία.
- Παρόλα αυτά, συνέχισε ο Σωκράτης, μπορεί ακόμα να περάσεις το τεστ γιατί υπάρχει και το τρίτο φίλτρο. Το φίλτρο της χρησιμότητας. Είναι αυτό που θέλεις να μου πεις για το μαθητή μου κάτι που μπορεί να μου φανεί χρήσιμο σε κάτι;
- Όχι δε νομίζω…
- Άρα λοιπόν αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό, ούτε χρήσιμο. Γιατί θα πρέπει να το ακούσω;
Ο τύπος έφυγε ντροπιασμένος, έχοντας πάρει ένα καλό μάθημα….
****

Σας ευχαριστώ όλους για τα μέχρι τώρα σχόλια σας

Ρίμπας Αθ. Αστέριος

Ανώνυμος είπε...

ενα πραγματικα μεγαλο μπραβο απο εναν ανθρωπο της λογικης!αυτα που εγραψες δειχνουν τη γυμνια αυτης της αποεπενδυσης(πλεον) κ με ποιο τροπο θελει να επιβληθει σε μια κοινωνια η οποια αντιστεκεται με βαση επιστημονικα επιχειρηματα!η χαλκιδικη εχει αναγκη απο ανθρωπους σαν κ εσενα κ θα πρεπει να γραφεις συχνα ωστε να καταλαιβενει ο κοσμος τι γινεται.οχι στη καταστροφη του τοπου μας!
θερμους χαιρετοισμους Αστεριε Ριμπα απο Ουρανουπολη

Ανώνυμος είπε...

κ.Αστέριε Ρίμπα,
για κάνετε αναγωγή των δικών σας γραφομένων ..... στη ρήση του Σωκράτη...

Αυτά που γράφετε είναι αλήθεια ?

αναρωτηθήκατε για την άλλη μισή αλήθεια ?

Ποιος ήρξατο χείρα αδίκω ?

Να σας πω εγώ την άλλη πλευρά ?

Ρωτήσατε ποτέ κανέναν από τους 80 περίπου εργαζόμενους στις Σκουριές μεσω τι ύβρεων, λίθων και ξύλων πηγαίνουν ή φεύγουν από την δουλεία τους κατά μέσο όρο 1 φορά την εβδομάδα ?
και όλα αυτά γιατί συνέλαβαν 2 άτομα που όπως αναφερεται έχουν πυροβολήσει εργαζόμενους, και κάψαν τους χώρους εργασίας μας...

Το δικό μου πολύτιμο αρχείο 33 χρόνων δουλειάς ΚΑΙ ΜΟΝΟ αξίζει την φυλάκισή τους.
Εσείς υποθέτετε ότι ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΘΟΥΝ ΤΑ ΝΕΡΑ .....
ΜΠΟΡΕΙ να έχετε σκόνη .....
μπορει .... αν .... ισως ..... πιθανον ....

Εμείς όμως θα χάσουμε το ψωμί μας, και με την κρίση θα ΠΗΔΗΞΟΥΜΕ ΑΠΟ το μπαλκόνι, μη αντέχοντας τον αναξιοπρεπή τρόπο ζωής σε ΑΝΕΡΓΙΑ....

Πάρτε το λοιπόν αλλοιώς το ρηθέν υπό Σοφού Σωκράτη ....

Αυτά που αναλωθήκατε να γράψετε ... είναι ...
1. Μισή αλήθεια
2. Για 1500 οικογένειες ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ
3. και για μένα ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ .... κοινώς ΑΧΡΗΣΤΑ

Παρ΄όλα αυτά σας διάβασα με προσοχή

Β.Ι.Π.

Ανώνυμος είπε...


Στο Παλαιοχώρι όμως δεν περνάνε αυτά. Σε εμάς δεν έχει πέραση ο φασισμός και οι τραμπουκισμοί. Το Παλαιοχώρι και οι κάτοικοι του δε ανέχονται δερβέναγες και νταβατζήδες πάνω απ’ τα κεφάλια τους. Και την ανοχή που δείχνουμε σε μεμονομένες περιπτώσεις ατόμων που ξεχνούν πως τους μεγάλωσαν και τους σπούδασαν οι μεταλλωρύχοι πατεράδες τους και έρχονται τώρα για να μας κάνουν υποδείξεις με ειρωνικό υφάκι ας μην το μετράνε σαν αδυναμία. Αλλά σαν διαφορά πολιτισμού και δημοκρατίας.

Ας σκεφτουν αυτά τα άτομα, τι θα συνέβαινε σ’ ενα κάτοικο της Ιερισσού, αν δημοσιεύονταν οι απόψεις του υπερ των μεταλλείων και μιλούσε με τόσο απαξιωτικό ύφος σε Ιερισσιώτες που είναι κατά. Είδαμε τι έπαθε η πρόεδρος της Ιερισσού αλλά και εργαζόμενοι από την Ιερισσό, χωρίς να έχουν κάνει τίποτα απ’ όλα αυτά.

Δεν σας μοιάζουμε και δεν θέλουμε να σας μοιάσουμε.,,,,,,,ΑΥΤΑ ΕΣΕΝΑ ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΑΛΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕ ΝΑ ΜΑΘΕΝΕΙΣ

Ανώνυμος είπε...

" Οι κάτοικοι είναι εκεί από παλιά , η μεταλλευτική δραστηριότητα είναι εκεί από παλιά , το δάσος είναι εκεί από παλιά , τα καφέ είναι εκεί από παλιά , οι ψαράδες είναι εκεί από παλιά , οι παραλίες είναι εκεί από παλιά ... όλα είναι εκεί από παλιά εκτός από ένα !!!

Αυτό το διαφορετικό ΕΝΑ , σε κουλτούρα , σε ήθος , σε πρακτική που εμφανίστηκε στην περιοχή είναι ... οι ξενόφερτες εταιρείες και οι πρακτικές τους !!! "

Δυστυχώς εκμεταλλευόμενες την ανάγκη του κόσμου για εργασία και με αιχμή του δόρατος ...
επαγγελματίες ΔΗΜΑΓΩΓΟΥΣ της κεντρικής πολικής σκηνής της Ελλάδος ...
ένθεν κακείθεν ….
πιστεύουν ότι η τοπική κοινωνία θα χαλιναγωγηθεί με την ... ΦΟΒΕΡΑ
και τα ΣΥΡΜΑΤΟΠΛΈΓΜΑΤΑ στα ΒΟΥΝΆ, την λογική ΣΚΛΗΡΟ ROCK των PRIVATE SECURITY & τις ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ !!!!"

από παλαιότερο άρθρο με τίτλο :
" Η ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ σε μονοπάτια ... Λατινικής Αμερικής & Νοτίου Αφρικής !!! "

ΕΔΏ για να το θυμηθείτε
http://eftropios.blogspot.gr/2013/02/blog-post.html

Τελικά αν μάθαμε κάτι στο Παλαιοχώρι αυτό είναι τα Δημοψηφίσματα
και
ΟΧΙ οι πως το είπες Δημοκράτη ΛΙΒΕΝΤΙ ... "δερβέναγες και νταβατζήδες" !!!

Την καλησπέρα μου

Ρίμπας Αθ. Αστέριος
γιός & εγγονός μεταλλωρύχων

Ανώνυμος είπε...

κ. Ρίμπα,
δεν έλαβα απάντηση ..... αλλά δεν γράφω τώρα γι αυτό.....
ΑΛΛΑ γιατί πάλι λες σοφιστίες ...

Πάντα, τουλάχιστον όσο εσύ μεγάλωνες και σπούδαζες, ξένες εταιρείες τα είχαν τα μεταλλεία...

Τώρα τι κάνεις ? μαλώνεις με τον πατέρα σου ?

Εσύ είσαι ο κατ΄εξοχήν διαπλεκόμενος.....
Όλη η ύπαρξη σου οφείλεται σε ανάλογους και τα λεφτά τους, που τώρα υποτιμάς και βρίζεις ....

το γνωμικό "ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευργετηθέντος" σου λέει τίποτα ?

'Η μπααααααααααα ?

όσο νεμόσουν τα ΒΡΩΜΙΚΑ χρήματα γιατί δεν φώναζες ? γιατί δεν έπεισες τον πατέρα σου να φύγει από την ΒΡΩΜΙΚΗ εταιρεία ?

αναμένοντας απάντηση

Β.Ι.Π.

Υ.Γ. Ψάξε να βρείς ένα video παλιό, από τότε που ο. κ. Παπαγεωργίου βγάζει την κουκούλα, on camera, για να μιλήσει με τον Δασάρχη Αρναίας.....
Αυτά για το ποιοι φορούν τις κουκούλες......

Ανώνυμος είπε...

Ας ξεκινήσουμε από τα απλά

Διαβάζω κάπου στο διαδίκτυο

κουκουλοφόρος: αρσενικό ή θηλυκό
αυτός που φοράει κουκούλα ή/και μάσκα, υποθετικά ώστε να μην διακρίνονται εύκολα τα χαρακτηριστικά του προσώπου

άρα αγαπητέ μου Β.Ι.Π.
πίσω από αυτά τα αρχικά κρύβεται ένα ονοματεπώνυμο, συνεπώς κάποιο υπαρκτό πρόσωπο το οποίο με βάση τα γραφόμενα του δεν είναι ..."κουκουλοφόρος" !!!

Άρα θεωρώ δεδομένο να μου παρουσιαστείς μετά ονοματεπωνύμου ...

τότε θα έχεις την ευτυχία να διαβάσεις όλες εκείνες τις απαντήσεις που με οδήγησαν να ΘΕΩΡΏ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΉ της ELDORADO GOLD καταστροφική για την περιοχή της Χαλκιδικής .
Πολύτιμη βοήθεια για την τελική μου κρίση ήταν και οι συμβουλές του πατέρα μου, οι οποίες ήταν καθοριστικές καθότι ο καθ΄ύλην αρμόδιος λόγω εμπειρίας ....

αλλά να μην το κουράζω λεπτομέρειες όταν βγάλεις φυσικά την κουκούλα ....

Θα χαρώ να συζητήσουμε γιατί λέμε:

ΟΧΙ στην καταστροφή της Χαλκιδικής

Ρίμπας Αθ. Αστέριος
www.palaiochori.com

Ανώνυμος είπε...

κ. Ρίμπα,
ποτέ δεν φόρεσα κουκούλα, αλλά εδώ αναγκάζομαι να μην ανακοινώνω το όνομα μου, λόγω των ειρηνικών διαδηλώσεων των ομοϊδεατών σου οι οποίοι με προπηλάκισαν επανηλλειμένως, με παρακολουθούσαν τα βράδια.... και ευτυχώς δεν κάναν σε μένα ότι έχουν κάνει σε άλλους συναδέλφους, όπως ρίξιμο δένδρου πάνω στο αυτοκίνητο, σύγκρουση στο δρόμο με όπισθεν κ.α...


Θα ήθελα αν γίνεται να σε συναντήσω.... για να σου εξηγήσω ότι η αλήθεια δεν είναι μία....

Β.Ι.Π.
γυναίκα Πολιτικός Μηχανικός 60- ετών.... δεν υπάρχουν πολλές μ' αυτά τα χαρακτηριστικά....
αν ψάξεις θα με βρεις

Ανώνυμος είπε...

Δεν «φόρεσες κουκούλα» αλλά αρέσκεσαι τελικά στην … κουκούλα !!!

και εμένα με περάσανε … γενεές δεκατέσσερις , προπηλάκισαν τους γονείς μου γιατί απλά παρακολουθούσαν τα τεκταινόμενα , με προειδοποιήσανε , με … με … με
Αλλά προτιμώ να μιλάω χωρίς να κρύβομαι υπονοώντας το … ΑΝΤΕΥΧΟΜΑΙ !!!

ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΦΩΣ
Όσο για την συνάντηση … δεν την έχω αρνηθεί ποτέ και σε κανένα .

Τώρα όσο για την περιγραφή σου ως « γυναίκα Πολιτικός Μηχανικός 60- ετών» … συνειρμικά το μόνο που μου ήρθε στο μυαλό είναι μια κυρία αντίστοιχη με εσάς που στο Παλαιοχώρι ΔΕΝ ΕΙΔΕ ΚΟΤΖΑΜ ΑΠΟΘΗΚΗ & ΣΠΙΤΗ … γιατί απλά κάποιος γείτονας την εμπιστεύτηκε την τροποποίηση της οικοδομικής του αδείας και η κυρία είχε ΥΨΗΛΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ !!!! (για την ιστορία ακόμη και ο Άρειος Πάγος στην ΑΘΗΝΑ είδε σπίτι και ΟΧΙ ΑΥΛΗ ΜΕ ΔΕΝΤΡΑ … !!!!)

Επιμένω να λέω κυρία μου ότι για τους ντετέκτιβ κλπ …. ίσως αποκαλυφθήκατε !!!! αλλά για μένα και όλους τους αναγνώστες συνεχίζεται στον ρόλο του …. Κουκουλοφόρου και μάλιστα πλέον και του συκοφάντη (για να έρθει στα ίσια της ... η συζήτηση) .-

Ρίμπας Αθ. Αστέριος
www.palaiochori.com