Σάββατο, 7 Αυγούστου 2010

Τα "ορφανά"...

"Ο Κύβος ερρίφθη", εκτός εντυπωσιακού απροόπτου ο Καπλάνης παίρνει το χρίσμα από τη Ν.Δ. για το Δήμο Πολυγύρου!
Έτσι "νικητής" στη διεκδίκηση του χρίσματος αναδεικνύεται ο Καπλάνης και εκτεθειμένος πολιτικά μένει ο Ζωγράφος ο οποίος θα "γλείψει" εκεί που "έφτυνε" (Ψωμιάδης), αλλά εκτεθειμένος μένει και στους πολιτικούς του φίλους που πίστεψαν σ' αυτόν όταν τους έλεγε "μη δεσμευτείτε κατεβαίνω στον Πολύγυρο".
Η "παρέα" διαλύεται, Αριστοτελίδης στα Μουδανιά, Τζίτζιος στη Νικήτη, Γιώργος στον Δήμο Αριστοτέλη! Απομένει ο Τζηρίτης που δεν ήταν και πολύ της παρέας και ο οποίος πιθανά να αρκεστεί σε αντιδημαρχία ή στην προεδρία Δημοτικού Συμβουλίου!
Όλα καλά μέχρι εδώ και για όλους, όμως το μεγάλο ζήτημα είναι τα ..."ορφανά"!
-Τι θα κάνουν όλοι εκείνοι που πίστεψαν και ήθελαν Ζωγράφο στον Πολύγυρο, είτε πιθανοί υποψήφιοι, είτε απλοί φίλοι του;
-Τι θα κάνουν τα "ορφανά";

Οι Ρουβίτσες της Καλλικράτειας!


«Αυτό το σακάκι θέλω να σας το αφιερώσω, είναι από μένα για εσάς…» είπε ο Σάκης στις Ρουβίτσες της Καλλικράτειας κι αυτές τρελάθηκαν!
-Βρε, θα τρελαθούμε εντελώς!



Προς τη ΔΕΗ Πολυγύρου

Ήταν κατά της πώλησης της ΔΕΗ, τώρα είναι υπέρ!
Πέρα από τη "πλάκα", σε σχέση με το ζήτημα που προέκυψε με τη φημολογούμενη πώληση της ΔΕΗ, το παρακάτω περιστατικό έγινε σήμερα στον Πολύγυρο:
Απέναντι από τα παλιά δικαστήρια (φωτο) υπάρχει κολόνα της ΔΕΗ και πάνω της στηρίζεται μετρητής σε απαράδεκτα χαμηλό ύψος.
Σήμερα ανυποψίαστος πεζός (πολίτης με αναπηρία) τραυματίστηκε στο κεφάλι περνώντας από το σημείο εκείνο, ζαλίστηκε, έπεσε κάτω και του παρασχέθηκε βοήθεια από περαστικούς!
-Η ΔΕΗ Πολυγύρου ας φροντίσει για την τοποθέτηση του μετρητή σε ψηλότερο σημείο για να μην έχουμε και χειρότερα.

...δηλαδή θα χαθούν και οι ... θέσεις αντιπεριφερειαρχών, έτσι!

Οι "αγάπες" και τα σχέδια του Γιοβανούδα!

Τα "Εφραιμικά" θαύματα...

Αυτό κουνουπάκι είναι παλεύεται, με το ...κουνούπι-τρόικα τι κάνουμε!

Τι μας φέρνει ο Μαγκριώτης τη Δευτέρα...

Επιτέλους λύση για τα έξι χλμ. - καρμανιόλα
Οριστικό τέλος στο μαρτύριο εκδρομέων και παραθεριστών από τη Θεσσαλονίκη, κατοίκων της Χαλκιδικής, τουριστών και επισκεπτών της Κασσάνδρας, που για να διασχίσουν έξι χιλιόμετρα δρόμου διακινδυνεύουν τη ζωή τους και αναγκάζονται να περιμένουν μία ή και περισσότερες ώρες, σχεδιάζει να δώσει το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και η «Εγνατία Οδός ΑΕ». Υστερα από πολυετείς καθυστερήσεις και δικαστικές περιπέτειες, το έργο της διαπλάτυνσης του τμήματος Νέων Μουδανιών - γέφυρας Ποτίδαιας μπορεί ...>>>>>>>

από τις αρχές του 2011 να ξεκινήσει.

Την ερχόμενη Δευτέρα ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, και ο πρόεδρος της «Εγαντία Οδός ΑΕ», Τάσος Μουρατίδης, θα ενημερώσουν τους τοπικούς φορείς της Χαλκιδικής για το μέλλον του έργου, καθώς ολοκληρώθηκε η... διαδρομή του στη Δικαιοσύνη.

«Ομηρία»

Οι προσφυγές ορισμένων κατοίκων και κυρίως των παρόδιων περιοχών, που κράτησαν σε «ομηρία» πολλά καλοκαίρια τους διερχόμενους, εκδικάστηκαν στο σύνολό τους μέχρι κι από το Συμβούλιο της Επικρατείας. Το «πράσινο φως» για την αποκατάσταση του επικίνδυνου δρόμου, όπου έχουν χάσει τη ζωή τους πολίτες και ταλαιπωρούνται κάθε καλοκαίρι χιλιάδες οδηγοί και επιβάτες που επισκέπτονται την Κασσάνδρα, δόθηκε από τις τελεσίδικες αποφάσεις και πλέον απομένει άλλο ένα δικαστήριο (ορίστηκε για τον Ιανουάριο του 2011) για τον καθορισμό τιμής μονάδας, ώστε να αποζημιωθούν όσοι είχαν ακίνητα που απαλλοτριώνονται.

Η επικινδυνότητα του δρόμου είναι γνωστή σε όλους τους Θεσσαλονικείς και τους Χαλκιδικιώτες. Από το δρόμο ταχείας κυκλοφορίας Θεσσαλονίκης - Ν. Μουδανιών οι οδηγοί πέφτουν ξαφνικά σε έναν επαρχιακό δρόμο με επικίνδυνη στένωση (μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση), με αποτέλεσμα πολλά τροχαία ατυχήματα. Τα έξι χιλιόμετρα - καρμανιόλα παραμένουν στην απαράδεκτη σημερινή κατάσταση επί χρόνια, καθώς ορισμένοι μπλοκάρουν τη βελτίωσή τους, μόνο και μόνο επειδή δε θέλουν να γίνει κλειστός αυτοκινητόδρομος και επιθυμούν να μπαίνουν και να βγαίνουν όποτε θέλουν στην εθνική οδό. Το αίτημά τους μάλιστα βρήκε και στήριξη από τοπικούς φορείς, παρότι στη μελέτη της «Εγνατία Οδός ΑΕ» προβλέπεται η κατασκευή παράπλευρου δικτύου (όπως και στον υπόλοιπο δρόμο), αλλά και η βελτίωση τριών κόμβων (επίσης επικίνδυνων) σε Τρίγλια, Σωζόπολη και Νέα Μουδανιά.

«Η μελέτη είναι έτοιμη, οι προσφυγές απορρίφθηκαν από το ΣτΕ και πλέον το έργο είναι έτοιμο να ξεκινήσει μόλις ολοκληρωθούν οι απαλλοτριώσεις, με τον καθορισμό τιμής μονάδας από το δικαστήριο. Θα δημιουργηθεί ένας ασφαλής δρόμος, με παράπλευρο δίκτυο εξυπηρέτησης των παρόδιων, με δυο λωρίδες ανά κατεύθυνση και με ανισόπεδους κόμβους», επισήμανε ο κ. Μουρατίδης.

Ο Γ. Μαγκριώτης

Ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, δήλωσε στον «Α» ότι έχει εξασφαλίσει τα περίπου 45 εκατ. ευρώ που θα απαιτηθούν για την υλοποίηση του έργου.

«Η σημερινή κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί. Εχουμε θρηνήσει κόσμο στο συγκεκριμένο τμήμα. Από τις μεγάλες ταχύτητες του αυτοκινητόδρομου οι οδηγοί αναγκάζονται να πέσουν στη στένωση του οδοστρώματος, με αποτέλεσμα να γίνονται ατυχήματα. Επίσης, δεν μπορεί να μπαίνει και να βγαίνει από οπουδήποτε καθένας στην εθνική οδό. Ούτε σηματοδότες υπάρχουν, ούτε ξέρει κανείς από πού θα βγει κάθετα στο οδόστρωμα κάποιος», δήλωσε ο υφυπουργός.

«Γνωρίζω τις ενστάσεις που υπάρχουν και γι' αυτόν το λόγο θα εξετάσουμε εναλλακτικές λύσεις με τους τοπικούς φορείς. Ομως είμαστε αποφασισμένοι να μη χάσουμε άλλη ευκαιρία για την ολοκλήρωση του έργου. Η διαπλάτυνση θα γίνει, όπως και το παράπλευρο δίκτυο και οι ανισόπεδοι κόμβοι. Εξάλλου, δεν μπορούμε να διατηρήσουμε έξι "τυφλά" χιλιόμετρα όταν θα έχουμε αυτοκινητόδρομο από Θεσσαλονίκη μέχρι Μουδανιά κι από Ποτίδαια μέχρι το νοτιότερο άκρο της Κασσάνδρας. Ζωές πολιτών δεν πρόκειται να ρισκάρουμε. Οι εναλλακτικές λύσεις θα εξεταστούν στο επόμενο δίμηνο και μετά θα αρχίσει η υλοποίηση του έργου, αφού καθοριστεί και το ύψος των αποζημιώσεων για τις απαλλοτριώσεις», δήλωσε ο κ. Μαγκριώτης.
ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ 7/8/10