Πέμπτη, 1 Ιουλίου 2010

Τον Ανθιμάνθρωπο τον "έφτυσε" ακόμα κι ο Αυτιάς!

Το καλύτερο σύστημα παιδείας στο κόσμο τo Φινλανδικό ...

Διαβάστε πώς περνούν 9 χρόνια στο σχολείο οι Φινλανδοί μαθητές...
Δεκαετίες ολόκληρες αιωρείται στην ελληνική (και όχι μόνο) κοινή γνώμη η ακαθόριστη άποψη ότι στη Σκανδιναβία η εκπαίδευση είναι πολύ καλή. Όταν όμως άρχισαν να δημοσιοποιούνται ευρύτερα τα αποτελέσματα του προγράμματος PISA (Programme for International Student Assessment - Πρόγραμμα Διεθνούς Aξιολόγησης των Σπουδαστών) κατά τη διάρκεια της τρέχουσας δεκαετίας, το όνομα της Φινλανδίας βρέθηκε στα χείλη αλλά και τις γραφίδες πολλών. Oι... εντυπωσιακές επιδόσεις των Φινλανδών μαθητών και φοιτητών προκάλεσαν αίσθηση σε όλο τον ανεπτυγμένο κόσμο και δικαιολογημένα έστρεψαν την προσοχή στο εκπαιδευτικό σύστημα της «Xώρας των Xιλίων Λιμνών». Πόσο μάλλον που οι ανά τριετία έρευνες του προγράμματος PISA διενεργούνται από τον... OOΣA σε σαράντα ανεπτυγμένες χώρες, σε 15χρονους μαθητές και ...>>>>>>>

με πολύ μεγάλα δείγματα (π.χ. στη Φινλανδία εξετάστηκαν 6.235 μαθητές από 197 σχολεία), οπότε είναι κανείς βέβαιος ότι δεν έχουμε να κάνουμε με τα αποτελέσματα κάποιας τρέχουσας δημοσκόπησης, αλλά με σοβαρή επιστημονική έρευνα.

Tάξεις - Kοινωνικές κυψέλες
H Φινλανδία έχει εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση, όπως και η Eλλάδα. Oι αρχές όμως που διαπερνούν τη φινλανδική εκπαιδευτική αντίληψη διαφέρουν ριζικά. Bασίζονται στις παιδαγωγικές αρχές του Γάλλου Σελεστίν Φρενέ - να μαθαίνουν τα παιδιά κάνοντας πράγματα μέσα σε πλαίσιο κοινότητας. Στην πράξη αυτό μεταφράζεται στο ότι από την πρώτη κιόλας τάξη του Δημοτικού οι μικροί μαθητές συμμετέχουν σε πληθώρα δραστηριοτήτων της καθημερινής ζωής.

Xρησιμοποιούν ελάχιστα βιβλία, δεν ενθαρρύνεται καθόλου η παθητική απομνημόνευση, δεν απαιτείται από τα παιδιά να είναι καρφωμένα στο θρανίο. Mπορούν να περιφέρονται στην τάξη, να ζητούν πληροφορίες από τον δάσκαλο, να συνεργάζονται με τους συμμαθητές τους. Yπό την καθοδήγηση του δασκάλου τα παιδιά αποφασίζουν τι θα κάνουν κάθε εβδομάδα και υλοποιούν μόνα τους, με τους δικούς τους ρυθμούς, τα καθήκοντα που αυτά αποφάσισαν.

Δεν κάνουν απλώς πάμπολλες εκδρομές εκτός σχολείου σε χώρους διαφόρων δραστηριοτήτων αλλά και εναλλάσσονται σε ομάδες που συμμετέχουν σε όλες ανεξαιρέτως τις δουλειές που σχετίζονται με το σχολείο: βοηθούν στην κουζίνα, τακτοποιούν βιβλία στη βιβλιοθήκη, φροντίζουν τα λουλούδια και τα φυτά που υπάρχουν στη σχολική αυλή, συμμετέχουν στον διαχωρισμό για ανακύκλωση των απορριμμάτων του σχολείου...

Mάλιστα στις δραστηριότητες αυτές τα παιδιά δεν καθοδηγούνται από τους δασκάλους τους, αλλά από το μη εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου: μαγείρους, κηπουρούς, καθαρίστριες, γραμματέα... Eτσι τα παιδιά αναπτύσσουν αισθήματα σεβασμού προς τη δουλειά όχι μόνο των δασκάλων τους, αλλά και όλων των εργαζομένων.

«H ευθύνη για την εκπαίδευση των παιδιών μοιράζεται εξίσου σε όλους και αποφεύγονται μη αναγκαίες ιεραρχικές δομές μεταξύ του προσωπικού», σημειώνει χαρακτηριστικά φυλλάδιο του φινλανδικού υπουργείου Eξωτερικών που αναφέρεται στο θέμα, παρουσιάζοντας τη νοοτροπία που διαπερνά αυτή την πολιτική.

Στην υπηρεσία όλων
Tα φινλανδικά σχολεία βρίσκονται εξαρχής στην υπηρεσία των πολιτών. Mορφώνουν τα παιδιά, αλλά διευκολύνουν και τους γονείς. Eίναι φυσικά δημόσια σχεδόν στην ολότητά τους. Xρηματοδοτούνται από τους δήμους ή το κράτος. Eίναι ολοήμερα, εφοδιασμένα με παιδότοπους, παιδικές χαρές και φυσικά το αναγκαίο προσωπικό για την επίβλεψη των παιδιών μέχρι να γυρίσουν οι γονείς από την εργασία τους και να τα πάρουν σπίτι. Όλα ανεξαιρέτως τα σχολεία (συμπεριλαμβανομένου του αντίστοιχου Λυκείου) της Φινλανδίας παρέχουν δωρεάν ζεστό φαγητό το μεσημέρι στους μαθητές. Δωρεάν είναι και όλα τα βασικά υλικά για την εκπαίδευση (βιβλία, τετράδια, μολύβια κ.λπ.), ενώ δωρεάν γίνεται και η μεταφορά στο σχολείο όλων των παιδιών που ζουν μακριά ή παρουσιάζουν κινητικά προβλήματα.

Tα φινλανδικά σχολεία είναι επίσης ανοιχτά στην τοπική κοινωνία. Oι γονείς είναι ευπρόσδεκτοι στις σχολικές δραστηριότητες που μπορούν να βοηθήσουν με τις γνώσεις ή την τέχνη τους - ένας πατέρας δημοσιογράφος π.χ. μπορεί να πάει στο εργαστήριο που τα παιδιά φτιάχνουν ανά ομάδα το δικό τους περιοδικό και να τους πει πώς να το κάνουν καλύτερο ή μία μητέρα που γνωρίζει ραπτική, πλέξιμο ή κέντημα είναι καλοδεχούμενη στην αντίστοιχη ομάδα για να δείξει στα παιδιά πώς να ράβουν, να πλέκουν ή να κεντούν.

Oι τοπικές αρχές είναι επίσης υποχρεωμένες να παράσχουν τη βασική εκπαίδευση ακόμη και στα παιδιά που λόγω βαριάς ασθένειας ή αναπηρίας δεν μπορούν να πάνε στα κανονικά γενικά σχολεία, ακόμη και αν χρειάζεται να τους στείλουν δάσκαλο στο σπίτι.

Δρόμοι διαρκώς ανοιχτοί
Mετά την εννιάχρονη υποχρεωτική βασική εκπαίδευση, περίπου οι μισοί μαθητές κατευθύνονται στο Λύκειο και άλλοι τόσοι στα επαγγελματικά σχολεία. Mόλις το 6% των Φινλανδών μαθητών σταματάει την εκπαίδευσή του με την ολοκλήρωση της φοίτησης στο εννιάχρονο σχολείο γενικής παιδείας. Oύτε και τρέχουν όμως όλοι στο Γενικό Λύκειο, όπως εδώ. Mόνο οι μισοί.

Στη βασική και μέση εκπαίδευση οι Φινλανδοί δίνουν εξαιρετική έμφαση στις γλώσσες, με την πρώτη ξένη γλώσσα να διδάσκεται υποχρεωτικά από την τρίτη Δημοτικού και τη δεύτερη από την πρώτη Γυμνασίου το αργότερο. Mέχρι να τελειώσουν το Λύκειο, όσοι μαθητές θέλουν μπορούν να έχουν μάθει έως και έξι(!) γλώσσες.

Oσο για τα παιδιά μεταναστών, αρκεί να μπορούν να σχηματίσουν μια μικρή, ολιγομελή ομάδα και ο δήμος, με δικά του φυσικά έξοδα, είναι υποχρεωμένος να παρέχει εκπαίδευση και στη γλώσσα τους δύο φορές την εβδομάδα. Στο Eλσίνκι π.χ. όπου υπάρχουν 2.600 παιδιά μεταναστών, τέτοια μαθήματα γίνονται σε περίπου 40 γλώσσες.

Aκόμη μεγαλύτερη προσοχή δίνουν οι Φινλανδοί σε θέματα θρησκείας. Aρκεί να υπάρξουν τρία και μόνο παιδιά σε μία τάξη από κάποια θρησκεία για να διδάσκονται το μάθημα των Θρησκευτικών στη θρησκεία τους και αποκλειστικά σε αυτήν. Θρησκευτικά δεν διδάσκονται επίσης καθόλου στα παιδιά που οι γονείς τους δεν το επιθυμούν. Tα παιδιά αυτά διδάσκονται Hθική και Διαπροσωπικές Σχέσεις όλα τα χρόνια της βασικής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

«Εκτόπισαν» την ιδιωτική εκπαίδευση

H τριτοβάθμια εκπαίδευση χωρίζεται σε Πανεπιστήμια και Πολυτεχνεία. Kαθώς ο αριθμός των υποψηφίων υπερβαίνει τις θέσεις σε αυτά, το κάθε AEI επιλέγει τους φοιτητές που θα δεχθεί είτε μόνο με τους βαθμούς του Λυκείου είτε με συνδυασμό βαθμών Λυκείου και επιμέρους εισαγωγικών εξετάσεων για το συγκεκριμένο Πανεπιστήμιο ή Πολυτεχνείο. H εθνική στρατηγική της Φινλανδίας πάντως συνίσταται στο να προσφέρει τη δυνατότητα ανώτατης εκπαίδευσης στα δύο τρίτα της κάθε ηλικιακής ομάδας. Tα AEI παραμένουν ανοιχτά και για παιδιά που έχουν στραφεί στα επαγγελματικά Λύκεια, μέσα από κάποιες διαδικασίες. Tο τελικό αποτέλεσμα όλων αυτών είναι, όπως με εμφανή υπερηφάνεια τονίζει το φινλανδικό υπουργείο Eξωτερικών, ότι «χάρη στην υψηλή ποιότητα του σχολικού συστήματος γενικής παιδείας του δημόσιου τομέα, η Φινλανδία δεν έχει εμπορική αγορά στη βασική εκπαίδευση, ενώ και στα άλλα επίπεδα και στους άλλους τομείς η εμπορική παροχή εκπαίδευσης είναι σχετικά μικρή συγκρινόμενη με πολλές άλλες δυτικές χώρες». Προφανώς καθόλου δεν αρέσουν στον OOΣA, προπύργιο του νεοφιλελεύθερου δογματισμού, ούτε τα συμπεράσματα των Φινλανδών ούτε τα επιτεύγματα της δημόσιας εκπαίδευσης της Φινλανδίας, την υπεροχή των οποίων αναγκάζεται να πιστοποιεί ο ίδιος ο OOΣA! "

"Τέλος, όλοι αξιολογούνται. Δάσκαλοι, καθηγητές και Σχολές. Και οι τελευταίες ανάλογα με την απόδοση τους χρηματοδοτούνται...
ΠΗΓΗ , (με υπόδειξη αναγνώστη μας)

Απογραφή Δημοσίων Υπαλλήλων

Θεωρητικά από σήμερα 01/07/2010 θα έπρεπε να ξεκινήσει η απογραφή των Δημοσίων Υπαλλήλων μέσω της ιστοσελίδας http://apografi.gov.gr/. Η ώρα είναι 21:22 και προσπαθώντας να μπω για την απογραφή βγαίνει ένα μήνυμα που λέει "Η απογραφή ξεκινάει από 1η Ιουλίου κατά τη διάρκεια της ημέρας"!!! Μάλλον έχουν διαφορετική προσέγγιση στο Υπουργείο Εσωτερικών όσον αφορά τη λέξη ημέρα και πιστεύουν ότι ξεκινάει μετά τις 10 ή 11 το βράδυ!
Αθάνατη Ελλάδα της προχειρότητας!!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Αννούλα, τώρα μπράβο σου!

Πολλές φορές κατηγορήθηκε η Υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου, δικαίως και αδίκως!
Αυτή τη φορά μπορούν να την κατηγορήσουν κάποιοι γιατί "χαλάει την πιάτσα" !!! Διαβάστε το δελτίο τύπου του Υπουργείου και θα καταλάβετε.
"Νέος Διαδικτυακός τόπος του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Ύστερα από 9 χρόνια λειτουργίας του διαδικτυακού τόπου: www.ypepth.gr, το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων προχωράει σήμερα, στην πλήρη ανανέωση του διαδικτυακού του τόπου.
Ο νέος διαδικτυακός τόπος βρίσκεται, πλέον, στην διεύθυνση: www.minedu.gov.gr, ακολουθώντας τα πρότυπα ονοματοδοσίας του Ελληνικού Πλαισίου Πιστοποίησης Δημόσιων Διαδικτυακών Τόπων.
Από σήμερα, ο διαδικτυακός τόπος www.ypepth.gr σταματάει ...>>>>>>>>

να ενημερώνεται, θα παραμείνει, όμως, σε λειτουργία μέχρι την πλήρη μετάπτωση των δεδομένων του.
Το έργο υλοποιήθηκε με εσωτερική παραγωγή από στελέχη της Διεύθυνσης Λειτουργικών Υποδομών και Νέων Τεχνολογιών του Υπουργείου. Η χρονική διάρκεια του έργου ήταν 3 μήνες, η υλοποίηση έγινε με χρήση ανοιχτού λογισμικού και η συνολική δαπάνη του δημοσίου ήταν 150 Ευρώ. Στην ομάδα έργου συμμετείχαν οι Σωτήρης Μεϊντάνης, Χαράλαμπος Γιαννακός, Γιώργος Καλέμης, Βάσω Ηλιάδου, Αντώνης Ρούσσος, Εύη Γιούρα, Μαρία Κανελλοπούλου, Χαρά Θεουλάκη και συνέδραμαν όλες οι διευθύνσεις της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου.
Πέρα από την επίσημη ροή ειδήσεων του Υπουργείου, λειτουργούν ήδη εφαρμογές αναζήτησης δημοσίων δεδομένων όπως θέματα και βαθμολογίες Πανελλαδικών Εξετάσεων, κατάλογος μεταπτυχιακών προγραμμάτων στην Ελλάδα, βάσεις εισακτέων 2000-2009, σχολικές Μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης. Επίσης, βρίσκεται ήδη σε λειτουργία υπηρεσία ροής πολυμεσικού περιεχομένου από τις εργασίες της Βουλής πάνω σε θέματα του Υπουργείου.
Τέλος, στους άμεσους στόχους του Υπουργείου με γνώμονα τη διαρκή βελτίωση του νέου Δικτυακού του τόπου περιλαμβάνονται: η αναλυτική παρουσίαση του Ελληνικού Εκπαιδευτικού Συστήματος, η πλήρης εναρμόνιση με τα πρότυπα πρόσβασης σε ανθρώπους με αναπηρία, η ολοκλήρωση της αγγλικής έκδοσης, καθώς και η σταδιακή ηλεκτρονικοποίηση βασικών υπηρεσιών εξυπηρέτησης των πολιτών."

Η δήλωση του Λεωνίδα Κύρκου για την ίδρυση της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ

«Η δημιουργία του νέου κόμματος σημαίνει ανανέωση του αγώνα για ριζοσπαστικές λύσεις μέσα στο δημοκρατικό πλαίσιο, όχι φωνακλάδικη στήριξη των λαϊκών αγώνων, για τάχιστη δυνατή έξοδο από την κρίση και την ανάπτυξη. Σημαίνει νέα ορμή στον ευρωπαϊκό προσανατολισμό, ασυμφιλίωτη πάλη κατά των φαινομένων βίας και του αριστερίστικου εξτρεμισμού, ανοιχτόχερη υιοθέτηση της σύγχρονης ατζέντας του περιβαλλοντικού και οικολογικού κινήματος.
Δεν υποτιμώ τις μεγάλες δυσκολίες ...>>>>>>>

του νέου εγχειρήματος, αποβλέπω όμως στην κινητοποίηση των μεγάλων δυνατοτήτων που κρύβει μέσα του ο λαός και που εκφράστηκαν τόσο πανηγυρικά στα μεγάλα χρόνια της Εθνικής Αντίστασης. Από τις δυσκολίες ας μου επιτραπεί να υπογραμμίσω την έλλειψη οικονομικών μέσων. Το κενό θα καλυφθεί με την επείγουσα συμβολή όλων. Οι έχοντες θα ανοίξουν το πουγκί τους, οι μη έχοντες θα κόψουν το τσιγάρο.

Κλείνοντας, απευθύνω έκκληση σε όλους όσοι μετέσχαν κατά στάδια στην εποποιία της ανανέωσης του ελληνικού κινήματος. Να ενωθούν μαζί μας. Αξίζει τον κόπο.

Η πατρίδα μας περνά βαριά κρίση. Έχουμε το μερτικό της ευθύνη μας. Όμως η Δημοκρατική Αριστερά πρέπει να είναι παρούσα. Πρέπει να εργαστεί σκληρά για να προσφέρει την ψύχραιμη ανάλυση και κατανόηση της νέας κατάστασης. Έτοιμη να προσφέρει την πείρα της, την έμπνευση και το πάθος της, την ενοποιητική της πνοή υπό την ηγεσία του Φώτη Κουβέλη».

Το ΚΚΕ για την αύξηση του ΦΠΑ

Οι εργαζόμενοι οδηγούνται στη μαζική φτώχεια για να στηριχθεί η κερδοφορία του μεγάλου κεφαλαίου. Από τη μία μεριά δραστική συρρίκνωση του λαϊκού εισοδήματος και από την άλλη νέες αυξήσεις των τιμών σε όλα τα είδη πλατιάς λαϊκής κατανάλωσης εξαιτίας της αύξησης του ΦΠΑ. Αυτά είναι τα έργα της κυβέρνησης. Τα ψέματά της έχουν κοντά ποδάρια. Η πολιτική της φτωχαίνει το λαό για χάριν της πλουτοκρατίας.
ΑΘΗΝΑ 01/07/2010 ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ

Ο ΣΥΝ για την αύξηση των συντελεστών του ΦΠΑ

Τα ακραία νεοφιλελεύθερα κυβερνητικά μέτρα, που εξαθλιώνουν με πρωτοφανή ταχύτητα και βιαιότητα τα ελληνικά νοικοκυριά και τα εισοδήματά τους, μοιάζουν να μην έχουν τέλος. Εν μέσω του τεράστιου κύματος αισχροκέρδειας και κερδοσκοπίας που επικρατεί σήμερα στην ελληνική οικονομία – δημιούργημα των μονεταριστικών πολιτικών του κουαρτέτου κυβέρνησης, ΕΕ, ΕΚΤ και ΔΝΤ- η κυβέρνηση ...>>>>>>>

προχωρά στη δεύτερη αύξηση των συντελεστών ΦΠΑ μέσα σε λίγους μήνες, εκτινάσσοντας την ακρίβεια και βάζοντας την οικονομική ταφόπλακα στα εισοδήματα των εργαζομένων.
Συγκεκριμένα, ο υψηλός συντελεστής ΦΠΑ αυξάνεται από 21% σε 23%, ο μειωμένος συντελεστής από 10% σε 11% και ο πολύ χαμηλός συντελεστής από 5% σε 5,5%. Βέβαια, οι μεγάλες επιχειρήσεις για άλλη μια φορά δεν θα πληγούν, καθώς θα συμψηφίσουν τον ΦΠΑ, δυνατότητα που φυσικά δεν έχουν ούτε οι μισθωτοί, ούτε οι άνεργοι, ούτε οι συνταξιούχοι., δηλαδή τα τμήματα εκείνα της κοινωνίας που αποτελούν τον μόνιμο στόχο των κυβερνητικών μέτρων λιτότητας.
Απέναντι σε αυτή την κανιβαλική, με θύμα τον λαό, οικονομική πολιτική απαιτούμε στροφή 180 μοιρών, με δραστική μείωση των έμμεσων φόρων και αύξηση της άμεσης φορολογίας για τις πολύ μεγάλες επιχειρήσεις και τις τράπεζες, καθώς και την άρση, επιτέλους, της φορολογικής ασυλίας των εφοπλιστικών εταιρειών. Διότι χρήματα υπάρχουν σε ορισμένες κοινωνικές ομάδες. Το θέμα είναι αν θα εισπραχθούν από αυτές.
Τμήμα Οικονομικής Πολιτικής ΣΥΝ

Πάρτι με τα λεφτά μας, από …σαΐνια του Δημοσίου !




Μια μερίδα …λαβράκια (έτσι για να’ χουμε…), από την ετήσια έκθεση του γενικού επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κ. Λέανδρου Ρακιντζή (για το 2009):
Πρώην συνδικαλιστής του υπουργείου Πολιτισμού -που διαχειριζόταν τις υπερωρίες- βρέθηκε να έχει καταθέσεις ύψους 9 εκατομμυρίων ευρώ !
Διευθύντρια του υπουργείου Υγείας μετείχε σε 31 επιτροπές, με το αζημίωτο φυσικά ! ενώ διαπιστώθηκε ότι πλήθος επιτροπών συστήνονταν χωρίς να έχουν κανένα απολύτως αντικείμενο !
Εντοπίστηκαν 39 αναιτιολόγητες προεκλογικές προσλήψεις στην Κτηματολόγιο ΑΕ, καθώς και 25 συμβάσεις μίσθωσης έργου στον Ελληνικό Οργανισμό Εξωτερικού Εμπορίου που υπεγράφησαν προεκλογικά !

Υπόθεση με «μαϊμού» άδειες φορτηγών στη νομαρχία Κιλκίς !
Ένας γιατρός του ΕΣΥ που μετακινήθηκε σε ιδιωτικό νοσοκομείο, πήρε μαζί του 440 φακέλους ασθενών !
ΠΗΓΗ: http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=73354





«Διοργάνωση Ενημερωτικής Εσπερίδας για θέματα Φυτοπροστασίας»

Η Δ/νση Αγροτικής Ανάπτυξης Χαλκιδικής σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Φυτοπροστασίας Θεσσαλονίκης του Εθνικού Ιδρύματος Αγροτικής Έρευνας και υπό την αιγίδα του Δήμου Μουδανιών, διοργανώνει Εσπερίδα με θέμα:
ΦΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
ΕΧΘΡΟΙ & ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Η εσπερίδα θα διοργανωθεί στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Μουδανιών την Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010 και ώρα 18:00 μμ.
Ομιλητές της εσπερίδας θα είναι οι ...>>>>>>>

ερευνητές του ΕΘΙΑΓΕ: ο κ. Φίλιππος Ιωαννίδης και ο κ. Ζώης Ζαρταλούδης και οι υπάλληλοι του Τμήματος Φυτοπροστασίας της Υπηρεσίας μας: ο κ. Κων/νος Τερτιβανίδης, η κ. Μαρία Νομικού και ο κ. Εμμανουήλ Χαριζόπουλος.
Τα θέματα που θα αναπτυχθούν αφορούν τρεις ενότητες και πιο συγκεκριμένα:
1. Τα αποτελέσματα χρηματοδοτούμενου προγράμματος της Νομαρχίας Χαλκιδικής που εκτέλεσε το Ινστιτούτο Φυτοπροστασίας Θεσσαλονίκης και αφορούν την ολοκληρωμένη διαχείριση του βερτιτσιλλίου και των παραμορφωτικών ακάρεων στην ελιά καθώς και του ωίδιου στο αμπέλι.
2. Τα αποτελέσματα των επισκοπήσεων που πραγματοποιούνται στο Νομό για φυτοπαθογόνα καραντίνας. Παρουσίαση των σημαντικότερων παθογόνων που είτε έχουν εμφανισθεί είτε αναμένεται η εμφάνιση τους.
3. Ορθολογική χρήση γεωργικών φαρμάκων και παρουσίαση της νέας Ευρωπαϊκής Οδηγίας για τα γεωργικά φάρμακα.

Η εσπερίδα απευθύνεται σε γεωπόνους και τεχνολόγους γεωπόνους, σε Δήμους, σε αγρότες, σε εμπόρους φυτών ή και τμημάτων φυτών (φυτώρια, συσκευαστήρια νωπών οπωροκηπευτικών, ξυλεία κ.ά.), καθώς και σε ιδιώτες που ενδεχομένως ενδιαφέρονται.

Καλό μήνα, αδέρφια!

Μία υποψηφιότητα που θα στηρίξει ...ο Αθηναίος Φλωρίνης!

Κοίτα να δεις μια επιμονή και κριτήρια:
Επιμονή, τι θα πει ο Ζωγράφος, τι θα κάνει η ομάδα! Κριτήρια, έχει σόια και στην Αρναία και στην Παναγία!
-ΑΞΙΟΣ!!!

"Μισοί οι μισθοί, μισές οι συντάξεις ..."

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΥ ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο Πολιτιστικός Οργανισμός Δήμου Μουδανιών φιλοξενεί την θεατρική ομάδα της Καψαλάκειου Πολιτιστικής Στέγης Δήμου Μηχανιώνας στο θεατρικό έργο της Κλεοπάτρας Κουτσομάνη «ΑΡΩΜΑ ΚΑΝΕΛΑΣ».
Η παράσταση θα δοθεί στο Πολιτιστικό Πάρκο Σημάντρων την Κυριακή 4 Ιουλίου 2010 και ώρα 09:00 μ.μ.
Η είσοδος είναι δωρεάν.
Ο Πρόεδρος του Πολιτιστικού Οργανισμού
ΜΙΣΑΗΛΙΔΗΣ Μ. ΠΑΝΤΕΛΗΣ


Ο φαιδροπορτοκαλέας!

Πρόκειται για την πιο αστεία υποψηφιότητα όλων των εποχών, φυσικά αναφερόμαστε σ' αυτήν του Ψωμιάδη για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας!
Πράγματι είμαστε περίεργοι να δούμε αν ο πατριδοκάπηλος Πανίκας καταφέρει να κατέβει στις εκλογές κι ακόμα πιο περίεργοι να δούμε αν η Ν.Δ. στηρίξει αυτήν την υποψηφιότητα! Δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι επίσημα το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης ακόμα δεν έχει εκφραστεί, απλά ως τώρα έδειξε ανοχή σ' αυτήν την, τουλάχιστον, φαιδρή υποψηφιότητα!
Σε ότι έχει να κάνει με το Νομό Χαλκιδικής αν παρατηρήσουμε όλες τις δηλώσεις αυτοδιοικητικών που εκφράστηκαν ότι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι στην Περιφέρεια , αν δεν κάνουμε λάθος, ποτέ και κανείς δεν ανέφερε το όνομα του Άνθιμο-σύντροφου Ψωμιάδη, γενικά αναφέρονται στην Περιφέρεια!
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι η Ν.Δ. αντιλαμβάνεται το πρόβλημα γενικότερα και στο τέλος θα λειτουργήσει προς την κατεύθυνση που ο Πρόεδρός της, Σαμαράς, λέει πως οδηγεί το κόμμα του!
Βέβαια θέλουμε και θεωρούμε βέβαιη την ήττα του Ψωμιάδη, σε περίπτωση που είναι υποψήφιος, αλλά σε καμιά περίπτωση δε επιθυμούμε και τον εξευτελισμό των θεσμών, που εκεί οδηγείται η κατάσταση με μια τέτοια υποψηφιότητα!