Τρίτη, 13 Απριλίου 2010

Τοξική ουσία εντοπίστηκε σε σχολικές αίθουσες

Στο 2ο Δημοτικό σχολείο της Νέας Καλλικράτειας
Υψηλά ποσοστά της τοξικής ουσίας φορμαλδεΰδης εντοπίστηκαν σε δύο προκάτ αίθουσες του 2ου Δημοτικού σχολείου Νέας Καλλικράτειας.
Την πρώτη μέτρηση του ΑΠΘ που εντόπισε, σύμφωνα με την αναπληρώτρια καθηγήτρια Χημείας Κωνσταντινή Σαμαρά-Κωνσταντίνου, ποσότητες φορμαλδεύδης τριπλάσιες από τις επιτρεπόμενες, έρχεται να επιβεβαιώσει και νεότερη μέτρηση.
Αν και το Πάσχα τοποθετήθηκαν στις 4 προκάτ αίθουσες του σχολείου κλιματιστικά και συστήματα εξαερισμού, η περιεκτικότητα στην τοξική ουσία ανέρχεται, σύμφωνα πάντα με την καθηγήτρια, σε 135 μικρογραμμάρια/ κυβικό μέτρο αέρα με επιτρεπόμενο όριο από τον ΠΟΥ τα 100 μικρογραμμάρια.
Η νομαρχία Χαλκιδικής ανέθεσε στο εθνικό ερευνητικό κέντρο ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ την εκπόνηση νέας μέτρησης σε οκτώ προκάτ αίθουσες του Δ. Καλλικράτειας και ήδη βρίσκεται εν αναμονή των αποτελεσμάτων.
Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων σχολείων της περιοχής, λειτουργούν ανεξάρτητα από τη νομαρχία κι αναθέτουν στο ΑΠΘ την εκπόνηση νέων μετρήσεων.
Μέχρι στιγμής παραμένει άγνωστη η πηγή έκκλησης της φορμαλδεΰδης. Αν όμως η ουσία ανιχνευτεί και στα σχολικά συγκροτήματα, τότε ενισχύεται το ενδεχόμενο έκκλησης της από το σχολικό εξοπλισμό.
ΠΗΓΗ 13/4/2010

Ποιος τα μεταφέρει στον Πρόεδρο;

Η απονομή του Πρωταθλήματος στον Α.Ο.Πολυγύρου και οι δηλώσεις των πρωταθλητών.

Δείτε στη συνέχεια τις δηλώσεις των πρωταθλητών ...>>>>>>




Χαλάλι σου, μάστορα ...μελετητή!

Δεν ξέρουμε πότε ακριβώς έγινε η μελέτη της περιοχής στον Πολύγυρο (πάνω από την Ασκληπιού, Λούκι) αλλά ο μελετητής του σχεδίου και αυτοί που παρέλαβαν τη μελέτη είναι ...άξιοι του μισθού τους και της αμοιβής τους!
Δείτε πώς ενώνονται δύο παράλληλοι δρόμοι και τι πεζοδρόμια έχουν αφήσει!!!
-Τρελά, θεότρελα πράγματα!


Γιατί, προβοκάτορα, δεν στήνεις ανάρτηση;

Νομίζω, Προβοκάτορα, πως τα περιμένεις όλα έτοιμα!
Βέβαια εκτιμούμε το ότι δίνεις στη ΡΕΣΠΕΝΤΖΑ την είδηση αλλά... αύξηση θα πάρεις σε μια από τις επόμενες δόσεις του Δανείου που περιμένουμε από την Μέρκελ (απαξιούμε να πάμε στο Δ.Ν.Τ. όσο διαθέτουμε Μέρκελ)!
Στο θέμα μας λοιπόν, την Παρασκευή 16 Απριλίου δύο σημαντικά γεγονότα θα συμβούν στον Πολύγυρο:
1. Οι Balkanatolia επισκέπτονται τον Πολύγυρο (ΜΟΝΤΑΖ) για δεύτερη φορά σε σύντομο χρονικό διάστημα, που σημαίνει ότι μας αγάπησαν επειδή τους αγαπήσαμε!
2. Στη Γενική συνέλευση της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων της Χώρας, που γίνεται στον Πολύγυρο, (αυτό δεν είναι το σημαντικό, το χρήμα ρέει άφθονο σ' αυτούς και πάνε όπου και όταν θέλουν) θα είναι παρών και ο Πρόεδρος της ...>>>>>>

Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς, για τρίτη ή τέταρτη φορά στον Πολύγυρο!!! Χάσαμε το λογαριασμό!
Ο Αντώνης Σαμαράς μάλλον αγαπήθηκε από τους Νεοδημοκράτες του Νομού, αγάπησε ο ίδιος τη Χαλκιδική και με έναν επιπλέον λόγο που τον συνδέει με τη Χαλκιδική, νάτος ξανά στον Πολύγυρο!
Ο ιδιαίτερος λόγος για τον οποίο γίνεται αναφορά είναι, φυσικά, ένας κουμπάρος του ο οποίος και τρέχει διαρκώς για λογαριασμό του, ένας Νεοδημοκράτης χαμηλών τόνων που ποτέ δεν επιδίωξε τις πρώτες γραμμές αλλά... σ' αυτά είναι πρώτος...

Κουίζ: Βρείτε την απάντηση !!!


Ηλίας Ψινάκης, προς Άδωνη Γεωργιάδη
ή Μπουμπούκο
ή …τσ’ Ευγενίας:

«Κάτσε κάτω, Μωρή… Γελοία… Πατσαβούρα της Βέρμαχτ» !!!
Το Κουίζ τώρα: ποιος χαρακτηρισμός ενόχλησε περισσότερο τον Άδωνη;
Α: Μωρή
Β: Γελοία
Γ: Πατσαβούρα της Βέρμαχτ
Δ: Άλλος (αλλά ποιος;)

Η σωστή απάντηση (που εξασφαλίσαμε από τον Άδωνη αυτοπροσώπως), θα ανακοινωθεί αύριο το μεσημέρι στις 12.00. Λεφτά δε δίνουμε, μην τρελαθούμε, αλλά ο Νικητής, κατόπιν κλήρωσης, αν οι απαντήσεις είναι πολλές, θα ανακηρυχτεί: ο Ανώνυμος του μήνα !!!

Τρίτη και δεκατρείς! Παγκόσμια Μέρα Μητσοτάcula

Σύμπτωση; και 13η ανάρτηση της ΡΕΣΠΕΝΤΖΑΣ, σήμερα!
(επεξεργασμένη Φωτο: από sibilla)

Τομές στην εκπαίδευση - Τα σημαντικότερα σημεία του πολυνομοσχεδίου

Από το 2013 και μετά θα ισχύσει νέο πλαίσιο διορισμού αποκλειστικά μέσω ΑΣΕΠ και με βασικά κριτήρια τη βαθμολογία, τα ακαδημαϊκά προσόντα, την προϋπηρεσία και τα κοινωνικά κριτήρια.
Οι αποσπάσεις θα γίνονται από τα κεντρικά υπηρεσιακά συμβούλιαΑυτές τις ρυθμίσεις θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το πολυνομοσχέδιο, που παρουσιάζει σήμερα στο υπουργικό συμβούλιο η υπουργός Παιδείας Άννα ...>>>>>>

Διαμαντοπούλου το οποίο αφορά κυρίως αλλαγές στο εργασιακό καθεστώς των εκπαιδευτικών, το νέο σχολείο, ένα «μίνι νόμο-πλαίσιο» και μία νομοθετική παρέμβαση για τη λειτουργία και την αδειοδότηση των κολεγίων.

Αναφορικά με το θέμα της βάσης του δέκα, μέχρι αργά το βράδυ, δεν είχε ξεκαθαριστεί αν η σχετική διάταξη που πιθανότατα θα προβλέπει την κατάργηση του βαθμολογικού πλαφόν για την εισαγωγή στην ανώτατη εκπαίδευση θα περιληφθεί στο συγκεκριμένο πολυνομοσχέδιο ή θα ανακοινωθεί ξεχωριστά άλλη χρονική στιγμή.

Το νομοσχέδιο αφορά βέβαια κατά κύριο λόγο δασκάλους, νηπιαγωγούς και καθηγητές αφού περιέχει σοβαρές αλλαγές όσον αφορά στις προσλήψεις, τις μεταθέσεις, τις αποσπάσεις και την επιλογή στελεχών της εκπαίδευσης.

Ηδη χιλιάδες εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας περιμένουν με μεγάλη αγωνία τις αλλαγές αυτές, που θα καθορίσουν το επαγγελματικό τους μέλλον και πολύ περισσότεροι εκείνοι που σήμερα είναι ενταγμένοι σε διάφορους πίνακες (αναπληρωτές και ωρομίσθιοι).

Σύμφωνα πάντως με τα στοιχεία που έχει το ΥΠΕΠΘ στους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών υπάρχουν πάνω από 45.000 πτυχιούχοι, οι περισσότεροι εκ των οποίων δεν έχουν πολλές ελπίδες να διοριστούν και ειδικά ορισμένες κορεσμένες ειδικότητες όπως οι φιλόλογοι.

Οι πίνακες
Επιλογή αναπληρωτών - ωρομισθίων

Από το 2012-13 οι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών θα γίνονται αποκλειστικά από τους πίνακες ΑΣΕΠ. Οι θέσεις για μόνιμο διορισμό θα προκηρύσσονται το πρώτο 15θήμερο του Ιουλίου κάθε έτους κατά κλάδο, ειδικότητα και κατά περιοχή διορισμού ή κατά δυσπρόσιτο σχολείο.

Οι πίνακες για την πρόσληψη αναπληρωτών ή ωρομισθίων συντάσσονται με βάση τη σειρά των ενδιαφερομένων στους ως άνω πίνακες επιτυχόντων.

Αν εξαντληθούν οι πίνακες ωρομισθίων και αναπληρωτών συντάσσονται άλλοι πίνακες υποψηφίων που δεν πέτυχαν τη βαθμολογική βάση στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

Αποσπάσεις
Ποιοι θα έχουν προτεραιότητα

Στις αποσπάσεις από περιοχή σε περιοχή ή από σχολείο σε σχολείο αποσπώνται κατά προτεραιότητα οι εκπαιδευτικοί που είναι σύζυγοι εκπαιδευτικών και οι εκπαιδευτικοί που είναι σύζυγοι στρατιωτικών, αστυνομικών, πυροσβεστών, λιμενικών και δικαστικών λειτουργών.

Τι αλλάζει
Δέκα ρυθμίσεις για το καθεστώς προσλήψεων

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους», όσον αφορά στις προσλήψεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού θα ισχύουν τα εξής:

1. Το καθεστώς των μόνιμων προσλήψεων (60% - 40%) θα ισχύει για μία ακόμη τριετία, δηλαδή έως το 2013. Για το έτος 2012-13 οι διορισμοί μονίμων θα γίνονται κατά 40% από τους κλειδωμένους πίνακες προϋπηρεσίας και το 60% από τον πίνακα ΑΣΕΠ με τη νέα μορφή.

2. Στις 30 Ιουνίου 2010 θα «κλειδώσουν» όλοι οι πίνακες προϋπηρεσίας. Από αυτούς τους «κλειδωμένους πίνακες» θα γίνονται και οι προσλήψεις για τα επόμενα τρία χρόνια με το σύστημα του 40%.

3. Μετά το 2013 θα υπάρχει ένας πίνακας ο οποίος θα καταρτίζεται με βάση τον βαθμό επιτυχίας στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, τα επιστημονικά προσόντα (μεταπτυχιακά, διδακτορικό κ.ά.), κοινωνικά κριτήρια (πολύτεκνοι, ανάπηροι κ.ά.) και φυσικά την προϋπηρεσία.

4. Η προϋπηρεσία θα αποτιμάται με δύο μόρια ανά εξάμηνο και ανώτατο όριο τα 20 μόρια.

5. Για να διορισθεί κάποιος ως μόνιμος εκπαιδευτικός σε δημόσιο σχολείο θα πρέπει να έχει πετύχει σε ένα διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Από αυτό τον κανόνα θα εξαιρεθούν όσοι στις 30-6-2010 έχουν 24μηνη προϋπηρεσία, οι οποίοι θα μπαίνουν στους πίνακες του ΑΣΕΠ με τη βάση του διαγωνισμού (το 50 ή 55) και δεν θα είναι προαπαιτούμενο η επιτυχία σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ.

6. Οι νεοδιόριστοι θα πρέπει να υπηρετούν στην ίδια περιοχή για τρία χρόνια. Ταυτόχρονα εισάγεται ο θεσμός του δόκιμου εκπαιδευτικού επί διετία. Μετά από αυτό το διάστημα ο εκπαιδευτικός θα αξιολογείται. Αν κάποιος δεν κριθεί ικανός για τη θέση του δασκάλου ή του καθηγητή θα διορίζεται σε διοικητική θέση του υπουργείου Παιδείας. Καθιερώνεται ο θεσμός του Μέντορα για τους νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς οι οποίοι θα επιβλέπουν το έργο των νέων δασκάλων και καθηγητών και θα τους καθοδηγούν.

7. Η γραπτή εξέταση του ΑΣΕΠ θα οργανωθεί με τρόπο που να ανιχνεύει τα ουσιαστικά προσόντα που πρέπει να διαθέτει κάποιος εκπαιδευτικός και τα οποία θα οριστούν με υπουργική απόφαση που θα ακολουθήσει.

8. Οι διαγωνισμοί ΑΣΕΠ θα γίνονται κάθε διετία και θα είναι ανοικτοί (δεν προκηρύσσονται για συγκεκριμένες θέσεις).

9. Στο σχέδιο νόμου αναφέρεται επίσης ότι ουσιαστικά καταργείται ο θεσμός του ωρομισθίου (σ.σ.: θα προσλαμβάνονται αναπληρωτές με μειωμένο ωράριο) και θα διατηρείται μόνο για τις εξαιρετικές περιπτώσεις που αντικειμενικοί λόγοι δεν επιτρέπουν πρόσληψη αναπληρωτή.

10. Οι αποσπάσεις σε διευθύνσεις και γραφεία εκπαίδευσης θα γίνονται από τα κεντρικά υπηρεσιακά συμβούλια (ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ) και όχι από τα γραφεία των εκάστοτε υπουργών.

ΕΘΝΟΣ 13/4/10

Διαμαρτυρία πολιτών για τη φορολογική "ασυλία" της Εκκλησίας

Εκδηλώσεις διαμαρτυρίας πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή το μεσημέρι έξω από τις Μητροπόλεις Αθηνών και Θεσσαλονίκης από ενεργούς πολίτες που διαμαρτύρονται για τη φορολογική "ασυλία" που απολαμβάνει η Εκκλησία, ιδιαίτερα στη σημερινή συγκυρία με την σοβαρή οικονομική κρίση. Οι εκδηλώσεις διοργανώθηκαν από ακτιβιστές του διαδικτύου και την πρωτοβουλία για τη φορολόγηση της Εκκλησίας που μαζεύει υπογραφές πολιτών μέσω διαδικτύου. Στην Αθήνα έδωσαν το "παρών" πάνω από 100 πολίτες που κρατούσαν πανό και πικέτες με συνθήματα, όπως "Όχι προνόμια στην Εκκλησία", ...>>>>>>

"Ισοτιμία στη φορολόγηση" και "Σταματήστε τη θεοκρατία".

Τα αιτήματα της διαδικτυακής πρωτοβουλίας

Στο κείμενό της η πρωτοβουλία υποστηρίζει ότι "η Εκκλησία είναι ο τελευταίος τσιφλικάς στην Ελλάδα", επισημαίνει τα περίπου 10.000 Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου στα οποία "κρύβεται η οικονομική λειτουργία της Εκκλησίας", αλλά και τα 268.000.000 ευρώ ετησίως που δαπανά το κράτος για τη μισθοδοσία και τις συντάξεις των ιερέων.

Υπογραμμίζει ότι "η Εκκλησία έχει μερίδιο ευθύνης στη δημοσιονομική κρίση" τόσο με την ένταξη της μισθοδοσίας και της συνταξιοδότησης των κληρικών στον κρατικό προϋπολογισμό, όσο και με "την εμπλοκή κληρικών σε σκάνδαλα διαπλοκής με φορείς κρατικής εξουσίας, κυβερνητικούς και δικαστικούς και την αδιαφανή διακίνηση κονδυλίων μέσω μη κυβερνητικών εκκλησιαστικών οργανώσεων".

Τέλος, η πρωτοβουλία ζητά να επιβληθεί πόθεν έσχες στους ιεράρχες, η Εκκλησία της Ελλάδας να φορολογηθεί για τα εισοδήματά της, όπως όλα τα Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου που επιδιώκουν μη κερδοσκοπικό σκοπό και να θεσπιστεί ειδικός εκκλησιαστικός φόρος που θα βαρύνει μόνο τους πιστούς κάθε θρησκείας και θα αποδίδεται στην αντίστοιχη θρησκευτική ή εκκλησιαστική οργάνωση για τη μισθοδοσία των κληρικών.

Πικετοφορία στη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης

Θεσσαλονίκη: Αυξάνονται και πληθύνονται οι υπογραφές πολιτών που ζητάνε να φορολογηθεί η Εκκλησία. Την Κυριακή, το μεσημέρι, πολίτες της ομάδας που δημιουργήθηκε στο “Facebook” υπό το σύνθημα “υπογράψτε να φορολογηθεί η Εκκλησία” πραγματοποίησαν τη δεύτερη πικετοφορία τους, αυτή τη φορά έξω από τη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, και καλούσαν τους περαστικούς να συμμετέχουν έμπρακτα στη διαμαρτυρία τους, υπογράφοντας το σχετικό αίτημα.

Ήταν μία ακόμη ειρηνική διαμαρτυρία με πλακάτ, στην οποία συμμετείχαν άτομα κάθε ηλικίας από διαφορετικούς πολιτικούς χώρους και κοινωνικές τάξεις. Η συγκέντρωση έγινε μπροστά από την είσοδο των διοικητικών γραφείων της Μητρόπολης, σε ώρα που είχε τελειώσει ο εκκλησιασμός των πιστών, ενώ πάρα πολλοί περαστικοί έσπευσαν να υπογράψουν το αίτημα για φορολόγηση της Εκκλησίας και να συγχαρούν τους μετέχοντες για τη διαμαρτυρία τους.

Ναι στη φορολόγηση από 30.000 πολίτες

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσαν μέχρι σήμερα έχουν συγκεντρωθεί περίπου 30.000 υπογραφές και καθημερινά όλο και περισσότεροι πολίτες υπογράφουν υπέρ της φορολόγησης της Εκκλησίας. Στο κείμενο που διανέμουν προς υπογραφή τονίζεται ότι “σήμερα η Ελλάδα συγκλονίζεται από τη μεγαλύτερη δημοσιονομική κρίση που έχει γνωρίσει σε καιρό ειρήνης” και την ίδια ώρα “η πνευματική ηγεσία της εκκλησίας περιχαρακώνεται γύρω από τη διατήρηση των κεκτημένων της, ασκώντας ασφυκτική πολιτική πίεση προς όλες τις κοινοβουλευτικές παρατάξεις και η κυβέρνηση υπαναχωρεί από τις εξαγγελίες της για συμμετοχή όλων, ανάλογα με τις δυνάμεις τους, στην αντιμετώπιση της κρίσης”.

Τονίζουν ότι το κράτος πληρώνει 268.000.000 ευρώ ετησίως για μισθοδοσία και συντάξεις ιερέων και γι' αυτό οι χιλιάδες πολίτες που έχουν υπογράψει το κείμενο ζητάνε να γίνει καταγραφή και έλεγχος του τρόπου κτήσης της ακίνητης περιουσίας της Εκκλησίας και όλων των εκκλησιαστικών φορέων που λειτουργούν ως ΝΠΔΔ να επιβληθεί πόθεν έσχες στους ιεράρχες, η Εκκλησία της Ελλάδας να φορολογηθεί για τα εισοδήματά της, όπως όλα τα ΝΠΙΔ που επιδιώκουν μη κερδοσκοπικό σκοπό. Ζητάνε επίσης να θεσπιστεί ειδικός εκκλησιαστικός φόρος που θα βαρύνει μόνο τους πιστούς κάθε θρησκείας και θα αποδίδεται στην αντίστοιχη θρησκευτική ή εκκλησιαστική οργάνωση και να αποτελέσει ο φόρος αυτός τη μοναδική πηγή μισθοδοσίας των κληρικών. Όσοι θέλουν να υπογράψουν το κείμενο μπορούν να το κάνουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση: www.petitiononline.com/taxchu, ενώ αναμένεται να συνεχιστούν και οι εκδηλώσεις διαμαρτυρίας έξω από ναούς.

Στο μεταξύ το περασμένο Σάββατο άγνωστοι εισέβαλαν στο δικηγορικό γραφείο του Χρήστου Ζαμπουλίδη, στην Κατερίνη, που είναι ένας εκ των δικηγόρων που έχει υπογράψει την προσφυγή για το ζήτημα των θρησκευτικών συμβόλων στις δικαστικές αίθουσες. Οι εισβολείς προκάλεσαν έγραψαν υβριστικά συνθήματα στους τοίχους και προκάλεσαν ζημίες.
ΑΥΓΗ 13/4/2010

Βρε, "γανάδα" κι αυτή με τον Καλλικράτη!

Επιμένουν οι εφημερίδες της Θεσσαλονίκης για πέντε (5) Δήμους στη Χαλκιδική, χθες η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, σήμερα Ο ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ.
Εμείς αφού δεν κερδίζουμε στο τζόκερ, θα στοιχηματίσουμε για το χωροταξικό του Καλλικράτη στη Χαλκιδική, δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει: Οι Δήμοι, λοιπόν, της Χαλκιδικής θα είναι δύο ή τρεις!
Αν χάσουμε σίγουρα δεν θα εκτεθούμε, είπαμε διαφορετικό τζόκερ παίζουμε! Εκείνοι που μπορούν να "εκτεθούν" είναι ο Βουλευτής Αργύρης Λαφαζάνης ή η Νομαρχιακή του ΠΑΣΟΚ αφού επέλεξαν να δώσουν μια τέτοια διάσταση στο θέμα του χωροταξικού!

Παρακαλώ! Ό,τι πείτε! ...Κάτι άλλο; ...Ευχαριστώ!

Άσπρα Καράβια: Σπανός - Πολυφωνική Χορωδία Σταγείρων-Ακάνθου

Επικίνδυνες σχολικές αίθουσες!

Σας παρουσιάζουμε σήμερα τη 2η έκθεση αποτελεσμάτων από τις μετρήσεις φορμαλδεΰδης του τμήματος Χημείας του Α.Π.Θ., στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Καλλικράτειας.
Πέραν των γνωστών από παλαιότερη σχετική ανάρτηση (βλέπε ΕΔΩ 1η έκθεση) θα προσθέσουμε ότι:
1. Η δεύτερη έκθεση παρουσιάζει τις τιμές της φορμαλδεΰδης ως "περίπου διπλάσιες" ενώ αναφέρεται στα αποτελέσματα της 1ης μέτρησης και στην οποία πρώτη ανέφερε τις τιμές "περίπου 3πλάσιες"!!!
2. Στην πρώτη έκθεση υπήρχαν από την πλευρά του Α.Π.Θ. προτάσεις, στη δεύτερη δεν υπάρχουν προτάσεις! Υποθέτουμε ότι ισχύουν οι της 1ης έκθεσης με χειρότερη την οικονομικότερη, αυτήν της τοποθέτησης εξαερισμού!!!
3. Δεν υπάρχουν "καθαρές" κουβέντες για το πρόβλημα για τον εφησυχασμό του κόσμου, το αντίθετο!
4. Τα λεφτά είναι πολλά για την εξεύρεση νέων αιθουσών αλλά απολύτως απαραίτητες οι ίδιες.
Δείτε τη συνέχεια της έκθεσης ...>>>>>>












Ο λύκος αρνί δε γίνεται ...

...και ο Έλληνας το "χούι" δεν το κόβει!
Ταμειακές μηχανές στα βενζινάδικα και νόμιμες αποδείξεις! Αλλά...
...να έχουμε και το νου μας! Δείτε πώς επιτήδειος βενζινοπώλης προσπαθεί να φοροκλέψει και ό,τι άλλο μπορεί να έχει προηγηθεί, σε σχέση με τη νομιμότητα, από μία τέτοια κουτοπονηριά: Βάζεις βενζίνη 46 € και σου κόβει απόδειξη 0,46 €!!!
-Ποιος θα το προσέξει; Κι αν το προσέξει το αποδίδεις σε λάθος, άσχετα αν στο πληκτρολόγιο της ταμειακής τα πλήκτρα είναι σε τέτοια διάταξη που είναι σχεδόν αδύνατο να γίνει λάθος πληκτρολόγηση, τουλάχιστον για την περίπτωσή μας!!!
-Ελληνάρεεεεες!!!

Σεμινάριο προπονητών από την Ε.ΚΑ.Σ. Χαλκιδικής

Το Δ.Σ. της Ένωσης Καλαθοσφαιρικών Σωματείων Χαλκιδικής σας γνωρίζει ότι, σε συνεργασία με τον Σ.Ε.Π.Κ. θα πραγματοποιήσει τοπικό σεμινάριο « Χαλκιδική 2010» επιμόρφωσης Προπονητών στις 24 και 25 Απριλίου 2010 στο κλειστό γυμναστήριο της Σιθωνίας.
Ομιλητές σεμιναρίου οι κ.κ. ΤΣΙΜΠΗΣ, ΤΟΥΦΑΣ, ΦΛΕΒΑΡΑΚΗΣ
Η Συμμετοχή των προπονητών είναι ελεύθερη .
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ – ΘΕΜΑΤΑ ...>>>>>>

24 Απριλίου 2010

16.30 ΤΣΙΜΠΗΣ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥΤ ΚΑΙ JUMP SHOOT
18.00 ΤΟΥΦΑΣ - ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΤΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ
19.30 ΦΛΕΒΑΡΑΚΗΣ – ΑΜΥΝΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ

25 Απριλίου 2010

09.00 ΤΟΥΦΑΣ - ΑΜΥΝΑ ΜΑΝ ΤΟ ΜΑΝ
10.30 ΦΛΕΒΑΡΑΚΗΣ – ΕΠΙΘΕΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ
12.00 ΤΣΙΜΠΗΣ - TRANSITION ( AMYNTIKO – EΠΙΘΕΤΙΚΟ)

Η Ε.ΚΑ.Σ.Χ. μετά το τέλος του σεμιναρίου πραγματοποιεί και σεμινάριο Α’ Βοηθειών με ομιλητή τον Ιατρό κ. Μαυρουδή Ιωάννη.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Ε.ΚΑ.Σ.Χ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΑΘ. ΧΡ. ΜΑΝΤΣΙΟΣ
Ο Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΕΜ. ΚΑΤΣΑΒΑΒΑΚΗΣ

Ανέκδοτο...

Η δασκάλα παρουσιάζει στους μαθητές ενός αμερικάνικου σχολείου έναν καινούριο συμμαθητή τους, τον Ιάπωνα Σακίρο Σουζούκι.
Το μάθημα αρχίζει με ερωτήσεις αμερικανικής ιστορίας.....
«Για να δούμε», λέει η δασκάλα, «Ποιος είπε: Δώστε μου ελευθερία ή δώστε μου θάνατο;» Κανείς δεν σηκώνει το χέρι του εκτός από τον καινούριο.
«Ο Πάτρικ Χένρι,το 1775, στη Φιλαδέλφεια», απαντά.
«Μπράβο, Σουζούκι».
«Και ποιος είπε: ...>>>>>>

Κυβέρνηση του λαού από το λαό και για το λαό;» ξαναρωτά την τάξη η δασκάλα.
«Ο Αβραάμ Λίνκολν, το 1863, στο Γκέτισμπουργκ», απαντά και πάλι ο Σουζούκι.
Η δασκάλα κοιτάζει αυστηρά την τάξη και λέει: «Ντροπή! Ο Γιαπωνέζος Σουζούκι ξέρει την αμερικανική ιστορία καλύτερα από σας!» Τη σιωπή στην τάξη σπάει μια ψιλή φωνή από τα πίσω θρανία: «Ρε ,δεν πάτε να πηδηχτείτε όλοι, μαλάκες Γιαπωνέζοι!» «Ποιος το είπε αυτό;» φωνάζει η δασκάλα.
Ο Σουζούκι χωρίς να περιμένει λέει: «Ο στρατηγός Μακ Αρθουρ, το 1942, στη διώρυγα του Παναμά και ο Λι Ιακόκα, το 1982, στη γενική συνέλευση της Τζένεραλ Μότορς».
Η τάξη σιωπά. «Θέλω να ξεράσω», ακούγεται μια ξεψυχισμένη φωνή.
«Ποιος το είπε αυτό;» ξαναρωτάει αυστηρά η δασκάλα.
Και ο Σουζούκι πετάγεται πάλι: «Ο Τζορτζ Μπους ο πρώτος στον πρωθυπουργό Τανάκα, το 1991, κατά τη διάρκεια επίσημου δείπνου στο Τόκιο».
Ένας μαθητής σηκώνεται όρθιος και ξασπάει: «Ρε, δεν μας παίρνεις καμιά πίπα»!
Και ο Σουζούκι ψύχραιμα: «Μπιλ Κλίντον στη Μόνικα Λεβίνσκι, το 1997, στο οβάλ γραφείο του Λευκού Οίκου».
Δυο τρεις μαθητές ουρλιάζουν: «Άι γαμήσου, ρε μαλακισμένο Σουζούκι».
Ατάραχος ο Γιαπωνέζος: «Βαλεντίνο Ρόσι, Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μοτοσικλέτας, Ράλι Νότιας Αφρικής, το 2002».
Κόλαση στην τάξη, οι μαθητές πετούν καρέκλες, η δασκάλα έχει λιποθυμήσει και ξαφνικά μπαίνει ο διευθυντής: «Ε, μα την Παναγία, δεν έχω ξαναδεί τέτοιο μπουρδέλο».
Και στο βάθος ακούγεται πάλι η φωνή του Σουζούκι: .....«Ο πρωθυπουργός της Ελλάδας Γιώργος Παπανδρέου , στο πρόσφατο υπουργικό συμβούλιο της κυβέρνησης του!»
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Το θέμα δεν είναι ότι, μας σερβίρουν …κουτόχορτο. Το θέμα είναι ότι το …τρώμε !!!


«Μη βλέπετε πως ήσασταν πρώτα (δηλαδή καλύτερα), να βλέπετε πως θα ήσασταν αν δεν μπορούσαμε να δανειστούμε (δηλαδή χειρότερα)...» μας λένε…

Κι εκεί πάνω, μας αραδιάζουν παραδείγματα, για τα δεινά που τράβηξαν οι Ουγγαρίες κι οι Ρουμανίες, που μπήκαν στο ΔΝΤ (…που εμείς –οι μάγκες- το αποφύγαμε, αλλά το’ χουμε και …καβάντζα, άμα λάχει...) Και μας κουνάνε και το δάχτυλο απειλητικά στη μούρη, λες κι εμείς φταίμε για το γενικό οικονομικό χάλι και πρέπει να λέμε «…να’ ναι καλά οι άνθρωποι, ευτυχώς δε θα πτωχεύσουμε, απλά θα φτωχύνουμε λίγο…» και σε λίγο θ’ αρχίσουμε να συζητάμε και τι είδους …ανδριάντα, θα τους στήσουμε …

Κι αυτοί καλά κάνουν. Τη δουλειά τους κάνουν. Κι άμα «ζοριστούνε», μας σερβίρουν και μερικές δόσεις …κουτόχουρτου, για να φάμε και να ξεχαστούμε… και τα κουτόχορτα, φρέσκα, φρέσκα και λαχταριστά, είναι: ......>>>>>>

Κουτόχορτο Νο 1: Φάτε μπόλικο …Καλλικράτη (…συζητάτε δηλαδή όλη μέρα, αν θα γίνετε …από δυο χωριά χωριάτες κι αν –παράδειγμα εδώ στη Χαλκιδική- η Νομαρχιακή νίκησε τους Βουλευτές και με τι σκορ κι αν η Κασσάνδρα είναι νησί ή ήπειρος…)
Κουτόχορτο Νο 2: Φάτε μετά (…μόλις ψηφιστεί ο Καλλικράτης) μπόλικο μεταναστευτικό (…άμα δηλαδή, οι Πακιστανοί 3ης γενιάς θα ψηφίζουν για Δήμαρχο …στην Άνω Ραχούλα κι αρχίστε πάλι τα «…έλληνας δε γεννιέσαι, γίνεσαι» και τα σχετικά…)
Κουτόχορτο Νο 3: Φάτε -ενδιάμεσα- και λίγο τρομοκρατία για σαλάτα… (αφού μας προέκυψε ή την …προκύψαμε τώρα…) κι η σύλληψη των τρομοκρατών (που τους ξέραμε βρε κουτά, από το …2003, αλλά τους αφήναμε να βάζουν μπόμπες και να «τρυπάνε» κανα μπάτσο μέσα-μέσα, για να μαζεύουμε… στοιχεία σε βάρος τους…)
Και για …επιδόρπιο και σνακ: Φάτε κι άλλες μικρές διασκορπισμένες μερίδες από …δηλώσεις Πάγκαλου (…διαρκή μηχανή παραγωγής κουτόχορτου) κι όλα θα πάνε καλά…
Κι αυτοί, είπαμε.Τη δουλειά τους κάνουν. Μας σερβίρουν κουτόχορτο. Το θέμα είναι, εμείς γιατί το τρώμε; και γιατί το …ευχαριστιόμαστε κιόλας; και γιατί …θέλουμε κι άλλο;
Και μη μου πει κάποιος, «χειραγωγούν το λαό» και «παραπλανούν το λαό» και «τι να κάνει ο λαός» κι άλλα τέτοια. Δε δικαιολογώ την παραπλάνηση σε κανέναν και για κανέναν. Κι ο λαός που παραπλανάται, είναι υπεύθυνος για τη μοίρα του… εκτός κι αν του αρέσει το κουτόχορτο, οπότε ας κάτσει στο παχνί του…

Θα τα ξαναπούμε, πάνω στα... κουτόχορτα.